רובין ואן פרסי עובר למנצ'סטר יונייטד; המחיר: 23 מיליון ליש"ט

אחרי שמונה שנים רצופות בארסנל, מלך השערים של הפרמיירליג בעונה האחרונה מחליף את אצטדיון האמירייטס באולד טראפורד

העברת ענק בפרמיירליג: רובין ואן פרסי, שחקנה של ארסנל בשמונה השנים האחרונות, עוזב את הקבוצה ויחתום במנצ'סטר יונייטד. על-פי "הגרדיאן", ההולנדי, שכבש 30 שערים ב-38 הופעות בליגה האנגלית בעונה החולפת והיה למלך השערים של הליגה, יגיע לאולד טראפורד תמורת דמי העברה של 23 מיליון ליש"ט.

ארסנל אישרה הערב (ד') באופן רשמי את העסקה באתר שלה. החלוץ יגיע מחר למנצ'סטר על מנת לעבור בדיקות רפואיות, לסכם את תנאיו האישיים ולחתום בקבוצתו של אלכס פרגוסון.

על-פי "הטיימס", שכר הבסיס של ואן פרסי יעמוד של 160 אלף ליש"ט לשבוע, ויוכל לצמוח עד ל-200 אלף ליש"ט בבונוסים וזכויות מסחריות שונות.

ואן פרסי הודיע כבר בחודש יולי כי הוא לא מעוניין להישאר בארסנל, כיוון ש"אני והמועדון לא מסכימים על הדרך שבה הקבוצה צריכה לנוע קדימה". כיוון שהחוזה שלו מסתיים בסוף העונה הקרובה (2012/13), העדיפה ארסנל למכור את ואן פרסי עכשיו ולהרוויח עליו כסף, לפני שיהפוך לשחקן חופשי בתום העונה.

ואן פרסי הוא שחקן הרכש המשמעותי השני שמגיע בחלון ההעברות הנוכחי ליונייטד. קדם לו שינז'י קגאווה היפני, שהגיע מדורטמונד הגרמנית עבור 14 מיליון ליש"ט.

ארסנל, מבחינתה, תאזן קצת את ספרי החשבונות שלה כעת, לאחר שרכשה הקיץ שלושה שחקנים - סנטי קזורלה, לוקאס פודולסקי ואוליבייה ג'ירו עבור סכום כולל של כ-38 מיליון ליש"ט.