אוהדי בית"ר ירושלים יזרימו כ-2 מיליון שקל למועדון

עמותת האוהדים הגיעה להסכמות עם הבעלים ארקדי גאידמק; תזרים את הכסף לקופת הקבוצה באופן מיידי, ותקבל בתמורה נציגות בדירקטוריון

עמותת אוהדי בית"ר ירושלים הצטרפה היום (ב') באופן רשמי להנהלת המועדון של ארקדי גאידמק, לאחר שהתחייבה להזרים כ-2 מיליון שקל שהצליחה לאסוף בחודשים האחרונים מכספי האוהדים ומתרומות שונות אל קופת הקבוצה.

המשמעות המיידית היא שבית"ר תוכל לגייס את כל התקציב הדרוש לה לעונה הקרובה, ולהעביר בבקרה התקציבית את כל חוזי השחקנים שטרם אושרו, כשליגת העל נפתחת בשבת הקרובה עם משחק של המועדון מול האלופה עירוני קרית שמונה.

מעמותת האוהדים נמסר: "אנו רוצים להודות לכל מי שהתגייס למיזם ומאמינים שיחד נראה את בית"ר בריאה, חזקה ונקייה שהאוהדים לוקחים חלק משמעותי".

העמותה תקבל בתמורה להשקעה שלה שלושה נציגים בדירקטוריון של הקבוצה, שיורכב בנוסף מאנשי עסקים שתומכים בבית"ר, ומנציגיו של גאידמק.

לעמותה תישמר אופציה לרכוש 100% מהבעלות על המועדון, במידה ותמצא אנשי עסקים שיצטרפו אליה במהלך ה-3 השנים הקרובות ויתמכו בה.

בית"ר הופכת לקבוצת הכדורגל השנייה בקיץ הזה מליגת העל, שאוהדים לוקחים חלק פעיל בניהול שלה. קדמה לה הפועל ת"א, שהעמותה שלה הגיעה להבנות עם הבעלים חיים רמון. במסגרת ההסכם עם רמון, 1.2 מיליון שקלים שישולמו יבטיחו לאוהדים 10% מהבעלות על הקבוצה.