נושי דלק נדל"ן בוחנים הצעת תשובה להזרים 750 מיליון ש'

נציגי התארגנות המחזיקים הפרטיים באג"ח דלק נדל"ן נועדו היום עם יצחק תשובה בנוגע להצעתו לשלם במזומן 750 מיליון שקל ■ "בוחנים את האפשרויות השונות ומגבשים הצעה מטעמנו שתוגש לצדדים בקרוב"

נציגי התארגנות המחזיקים הפרטיים באג"ח דלק נדל"ן נועדו היום (ו') בת"א עם בעל השליטה יצחק תשובה. מטרת הפגישה הייתה לאפשר למחזיקים הפרטיים להכיר את עקרונות ההצעה שתוגש ביום ראשון ולשקול את תגובתם לבקשת הארכה למועד כניסת המפרק הזמני שצפויה להיות מוגשת מטעם החברה ונציגי שלוש הסדרות.

אתמול, נזכיר, שלושה ימים לפני כניסת פירוק דלק נדל"ן לתוקף, הגיעה הנהלת החברה להסכמות עם נציגות אג"ח כ"ה. הבסיס להסדר החדש - תשלום במזומן של 750 מיליון שקל.

בפגישה שהתקיימה היום, בה נכחו עידן ולס וערן מיטל מנכ"ל החברה, ומצד המחזיקים הפרטיים עו"ד יהודה רסלר, עו"ד אסף ברם ואוהד אלוני, הסביר תשובה את פרטי ההסדר למחזיקים הפרטיים והדגיש כי הוא יעמיד בטחונות מהותיים להבטחת שלום של 750 מיליון שקל לבעלי אגרות החוב.

נציגי המחזיקים הדגישו כי תנאי להמשך הדיון הינו שיעבוד מדרגה ראשונה על מניותיו של יצחק תשובה בקבוצת דלק.

מהתארגנות המחזיקים הפרטיים בייצוגם של עו"ד יהודה רסלר ועו"ד אסף ברם נמסר כי: "לאור ההצעה הנוכחית גם מעט הספקות שאולי היו בלב מי מאיתנו באשר לנכונות הצעד בו נקטנו כאשר עמדנו בפרץ ודחינו את הצעת ההסדר הקודמת, הרי שהיום ברור לכולם כי אסור היה לקבל את ההצעה. באשר להצעה המונחת לפנינו הרי שזו עודנה טומנת בחובה תספורת עמוקה על כל המשתמע מכך, אנו בוחנים את האפשרויות השונות ומגבשים הצעה מטעמנו שתוגש לצדדים בקרוב".