הדס ארזים והלמן אלדובי במגעים למיזוג או שיתוף פעולה

הלמן-אלדובי מנהל כ-8.5 מיליארד שקל, רובם בקופות גמל ■ הדס ארזים מנהל כ-5 מיליארד שקל, כאשר כ-3.5 מיליארד שקל מנוהלים בקופות גמל, 600 מיליון שקל בקרנות נאמנות מנוהלות בהוסטינג באיילון, והשאר בניהול תיקים

הדס ארזים והלמן אלדובי במגעים למיזוג או שיתוף פעולה ביניהם. הצדדים אישרו היום כי הם מקיימים מגעים. מהדס ארזים נמסר היום כי "הדס ארזים בוחן תדיר שיתופי פעולה עם גורמים בשוק ההון, ביניהם גם עם הלמן אלדובי". ומהלמן אלדובי נמסר: "לאחר מספר רכישות שביצעה, הקבוצה בוחנת כל העת הזדמנויות. ראשי הקבוצה נפגשו, ונפגשים, עם כל הגופים הרלוונטיים בתחום החיסכון הפנסיוני, ובכלל זה גם עם ראשי הדס ארזים".

הלמן-אלדובי נמצא בשליטת (50.1%) רוני הלמן ואורי אלדובי מייסדיו, וקבוצת משקיעים קנדים בראשות פיטר פרידמן. בית ההשקעות שלהם מנהל כיום כ-8.5 מיליארד שקל, רובם בקופות גמל. הלמן ואלדובי הינם בעלי השליטה גם בשותפות חיפושי הגז הזדמנות ישראלית.

הדס ארזים נמצא בשליטת אייזיק סיטון ובניהול רמי דרור. לאחרונה הוא רכש את קופות הגמל של אפסילון וניהל מו"מ עם תמיר פישמן שלא צלח. הדס ארזים מנהל כיום כ-5 מיליארד שקל, כאשר כ-3.5 מיליארד שקל מנוהלים בקופות גמל, 600 מיליון שקל בקרנות נאמנות מנוהלות בהוסטינג באיילון, והשאר בניהול תיקים.