השיחה: רשת סוגרת שנה בלונה פארק

מי הגיעו ללונה פארק עם הילדים? ■ מי הגיעו לחגוג בר-מצווה לבן של דניאלה רייבנבך? ■ וגם: ההתראה הקצרה של מריסה מאייר

עוד בטרם נכנסה השנה החדשה, ביום שישי בצהריים, נערך בלונה פארק תל-אביב, האירוע השנתי של זכיינית ערוץ 2 רשת. לאירוע, שהפך למסורת, הגיעו מוזמנים רבים שגדשו את הפארק ונהנו מהמתקנים ומעשרות דוכני מזון ומשקאות. נצפו במצב-רוח שמח במיוחד: מנכ"ל רשת אבי צבי ורעייתו רווית בר-ניב שחגגה את יום הולדתה באותו היום. חברותיה של בר-ניב, ובכללן מנכ"לית קרן אייפקס ישראל זהבית כהן, שהגיעה עם בנה, התייצבו אף הן באירוע וחגגו לה עם עוגת יום הולדת.

לי אב ונורית דבוש, האירוע השנתי של
 לי אב ונורית דבוש, האירוע השנתי של

לי אב ונורית דאבוש

הסתובבו בין האורחים בעלי התפקידים ברשת: אילן טוביהו סמנכ"ל השיווק, עדי קורן סמנכ"לית משאבי אנוש ושאול מגנזי המשנה למנכ"ל. בין המתארחים שנהנו מהופעה של כוכבי התכנית של הזכיינית, "The Voice": דורי מנור מבעלי דוד לובינסקי, אורי עיני מנכ"ל משותף במשרד אדלר-חומסקי עם ילדיו, עדו וצחי חגג' עם בני המשפחה, מי שכיהנה בעבר כיושבת ראש הרשות השנייה נורית דאבוש ובתה לי אב, אילן ישועה מנכ"ל וואלה, עו"ד קרן נהרי, אריאל פינטו מנכ"ל מרצדס, עמוס שפירא, ברק פלצ'י סמנכ"ל שיווק של סמסונג ישראל, גדי סוקניק, ליאון רוזנברג ורבים רבים נוספים.

רייבנבך בעיר הקודש

במלון הר-ציון שבירושלים נערכה טרום ראש השנה חגיגת בר-המצווה של אורי רייבנבך, בנם של יועצת התקשורת ואשת יחסי הציבור דניאלה רייבנבך ובעלה רונן. כ-350 איש הגיעו לחגוג עם המשפחה. מקום האירוע עוצב כשוק ירושלמי וקושט ברוח חגי תשרי ברימונים, תפוחים, תמרים וצנצנות דבש. באומנותי: מהדורת ספיישל של "ערב טוב" עם גיא פינס על חתן השמחה והופעה של הברירה הטבעית בניצוחו של שלמה בר.

גליה שלום, דניאלה רייבנבך, חגי שלום, בר המצווה של אורי רייבנבך / צילום: רונן טופלברג
 גליה שלום, דניאלה רייבנבך, חגי שלום, בר המצווה של אורי רייבנבך / צילום: רונן טופלברג

גליה שלום, דניאלה רייבנבך וחגי שלום

עלו לירושלים: גליה וחגי שלום מבעלי טיב טעם עם עדי כהן מנכ"ל החברה, שלמה ועתליה שמלצר עם בתם עפרה והחתן ישראל רייף, שרונה ושמואל שניצר נשיא הכבוד של בורסת היהלומים, סולי ושרי סקאל עם בנם קובי סקאל ורעייתו לימור, נרי ושרון חיימוביץ' מבעלי קבוצת מחסני תאורה, אבי מרקוביץ' מנכ"ל קבוצת רולטיים, רוני ורטהיימר מבעלי קבוצת ספורט ורטהיימר, רוני ופרדי אינסאז מבעלי רשת סקופ, אבי מלכה מבעלי קבוצת ריטייל ישראל, גלעד אלמוג וניר אדרי מבעלי רשת קפה גרג, האחים דוד, משה ויעקב גולברי, ניר דקל מנכ"ל אינפיניטי, משה גאון, אילן ורונית חלפון מבעלי רשת סאקס, עו"ד אורן ומגי הלפרין, דורית וידבסקי, ד"ר דב קליין ורעייתו צ'סיליה ועוד. המשפחה המורחבת והחברים הקרובים נשארו לסוף שב וע ארוך בבירה שכלל סיורים בכותל, במוזיאון ישראל ובשוק מחנה יהודה.

גולד גאה לארח

מת'יו גולד, שגריר בריטניה בישראל ורעייתו סיליה, אירחו במעונם הפרטי ברמת-גן 20 עמותות מרחבי הארץ ליריד מכירות ותרומה לרגל ראש השנה. האירוע נערך בחסות ובשותפות עם רשת מלונות דן. באירוע השתתפו מגוון עמותות מרחבי הארץ ביניהן עמותות המפעילות מקלטים לנשים מוכות, מועדונים לניצולי שואה, מרכז רכיבה טיפולית ופנימיות. לכל עמותה הוקצה דוכן שבו הוצעו למכירה מוצריה.

רפי בארי, סיליה ומת'יו גולד, רונית פדרמן, יריד מכירות לרגל ראש השנה / צילום: שגרירות בריטניה
 רפי בארי, סיליה ומת'יו גולד, רונית פדרמן, יריד מכירות לרגל ראש השנה / צילום: שגרירות בריטניה

רפי בארי, סיליה ומת'יו גולד ורונית פדרמן

ההכנסות מן המכירות הועברו לעמותות. גולד סיפר על הגאווה הגדולה שבאירוח אירוע מסוג זה. באירוע נכחו נציגים דיפלומטיים ממדינות שונות, רפי בארי סמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת מלונות דן ורונית פדרמן ממשפחת פדרמן בעלת השליטה במלונות דן.

הרצוג חוגג בלי פוליטיקאים

ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג ורעייתו מיכל חגגו במוצאי שבת בר מצווה לבנם רועי. החגיגה הצנועה והאינטימית נערכה ב"ווילה" בגני התערוכה, ולא כללה פוליטיקאים רבים, כך שאפילו בדברי הברכה נאמר בהלצה, ששקלו אם להזמין את אביו של חתן בר המצווה. האורחים נהנו מסרט שהכין רועי שבו הוא מצולם עושה סטנד-אפ. התרגשה: הסבתא הגאה אורה הרצוג. עוד נכחו: נשיא המדינה שמעון פרס, הדוד מייק הרצוג ורעייתו שירין, שר המשפטים והשותף במשרד עורכי הדין יעקב נאמן, אירית ואורני איזקסון, יעל אבקסיס ורוני דואק, עו"ד דן שיינמן ורעייתו האמנית דניאלה שיינמן, אבי בטלהיים ואורית הראל, חמי וגילה פרס, דוד ונעמי קוליץ, מורי ודוריס ארקין ועוד.

ראש הנשר נחת

רוברט הנסון, שנכנס לתפקיד מנכ"ל חברת האופנה הבינלאומית AMERICAN EAGLE בינואר האחרון, הגיע לביקור קצר בארץ הקודש. הנסון, מלווה בהראל ויזל, זכיין המותג בארץ, ובשרון ביטון מנכ"ל אמריקן איגל ישראל, הגיע כדי להתרשם מקרוב מחנויות המותג שנפתחו בישראל.

רוברט הנסון (במרכז) עובדי סניף הרצליה של אמריקן איגל / צילום: שוקה כהן
 רוברט הנסון (במרכז) עובדי סניף הרצליה של אמריקן איגל / צילום: שוקה כהן

רוברט הנסון (במרכז) עם עובדי הסניף בהרצליה

האורח ציין בגאווה כי מחוץ לארצות-הברית, ישראל היא המדינה עם הפריסה הרחבה ביותר של חנויות המותג, עם 14 חנויות ברחבי הארץ. הנסון ביקר בחנות המותג בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, והסתחבק עם העובדים, שהעדיפו להחליף את הצ'יז המסורתי, במילה 'איגל'.

מאייר נתנה התראה של 30 דקות

מנכ"לית יאהו, מריסה מאייר, עשתה כמעט את כל דרכה המקצועית בגוגל, אבל כעת מתברר שהדבר לא הפריע לה לדלג על כללי הטקס כשהחליטה לעזוב את החברה.

מריסה מאייר, מגוגל ליאהו / צילום: בלומברג
 מריסה מאייר, מגוגל ליאהו / צילום: בלומברג

מריסה מאייר

האתר Business Insider מצטט מקורב למאייר הטוען כי היא הודיעה על עזיבתה את גוגל 30 דקות בלבד לפני שדירקטוריון יאהו פרסם את ההודעה על מינויה לתפקיד מנכ"לית החברה ב-16 ביולי.

על-פי המקור, לאחר שסיכמה יאהו עם מאייר על כניסתה לתפקיד, היא ביקשה ממנה לדחות ככל האפשר את ההודעה על עזיבתה את גוגל, זאת בהנחה שברגע שגוגל ידעו כי מאייר עומדת לערוק למתחרה, היא תעשה כל מה שניתן כדי למנוע את המהלך.

רן אברמסון