מניה חדשה בבורסה: באטמ, הנסחרת בלונדון, תונפק בת"א

לאחר הרישום בארץ, צפויה מניית החברה להיכלל במדדים ת"א בלוטק-50, ת"א-טכנולוגיה ות"א יתר-50

באטמ, חברת טכנולוגיה המפתחת, מתכננת ומייצרת מערכות טלקום ומיכשור רפואי למעבדות, הודיעה היום (ד') כי תבצע רישום כפול בבורסה לניירות ערך בתל אביב. מניות החברה נסחרות היום בבורסת לונדון. לאחר השלמת הרישום, צפויה מניית החברה להיכלל במדדים ת"א בלוטק-50, ת"א-טכנולוגיה ות"א יתר-50, זאת במסגרת המסלול המהיר.

צבי מרום, מנכ"ל באטמ, ציין כי "החלטנו להצטרף למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב, במקביל למסחר בבורסת לונדון. אנו חברה גלובלית ותיקה המוכרת מוצרים טכנולוגיים ברחבי העולם, מטה החברה נמצא בישראל וכן יש לנו תשתית רחבה של מרכזי מחקר ופיתוח בארץ. הרגשנו כי הגיעה העת לחזק את הקשר וליצור שיתוף פעולה פורה עם שוק ההון המקומי, במקביל להעמקת פעילותנו בשוק המקומי. אנו מאמינים שהרישום הכפול יתרום למימוש הפוטנציאל הרב הטמון בחברה".

אסתר לבנון, מנכ"ל הבורסה, אמרה כי "אנו מברכים על הצטרפותה של באטמ לבורסה בתל אביב, ועל כניסתה למדדים המובילים של הבורסה. אנו פועלים לקידום הבורסה בתל אביב ולהפיכתה למובילה ומשוכללת יותר, בעיקר בתחום הטכנולוגיה והביוטכנולוגיה, ומשקיעים מאמצים רבים להביא חברות משמעותיות לשוק המקומי ולעודד חברות ישראליות הרשומות למסחר בחו"ל לבצע רישום כפול".