צפו: יחימוביץ' תוקפת את שטרסלר לאחר שהעיר על הוועדים

יו"ר מפלגת העבודה התארחה באולפן שישי של ערוץ 2 ■ הפרשן הכלכלי, נחמיה שטרסלר, העיר לגבי תמיכתה בוועדים הגדולים, והיא ענתה בתגובה: "אתה מייצג כלכלה שאבד עליה הכלח, שמייצגת את העשירים. דעתך שייכת לשנות השמונים"

"זו שערוריה שהמדינה מתנהלת בלי תקציב. הרי כל עסק הכי קטן לא מרשה לעצמו להתנהל בלי תוכנית כלכלית", כך אמרה הערב (ו') יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', ב"אולפן שישי" בערוץ 2.

"ישראל מדינה טובה ויש בה יסוד סולידרי טוב. הדורות הקודמים הקימו כאן מדינה טובה אך היא מתפוררת", המשיכה יחימוביץ' והציגה את עיקרי הבדל התפיסה הכלכלית בינה לבין ראש הממשלה נתניהו, לדבריה: "מהי ישראל? ישראל היא כלל אזרחיה, שנמצאים כאן בתוך אומה. שאל את האזרחים אם מצבם הבריאותי השתפר, אם החינוך השתפר".

לשאלה מאיפה יגיע הכסף, האם שוב ממעמד הביניים, ענתה יחימוביץ': "חס וחלילה. מעמד הביניים תחת נתניהו הולך ונשחק". כדוגמה למקורות מימון לתקציב המדינה העלתה שוב יו"ר מפלגת העבודה את סוגיית הרווחים הכלואים.

לקראת סוף הראיון העיר הפרשן הכלכלי של ערוץ 2, נחמיה שטרסלר, על תמיכתה הבלתי מסוייגת כביכול של יחימוביץ' בוועדים הגדולים והחזקים של המשק, ויחימוביץ' ענתה כי מדובר ב"אוסף של משפטים שאין ביניהם כל קשר. אתה מייצג כלכלה שאבד עליה הכלח, שמייצגת את העשירים. דעתך שייכת לשנות השמונים".

יחימוביץ' המשיכה ואמרה כי שטרסלר "אדם מבוסס שמרוויח שתי משכורות, מערוץ שתיים ו'הארץ'", וכי הוא לוקה בעיוורון כלכלי מוחלט. "מבחינתך עובדים מאוגדים, מורים, ואפילו מלגזן בנמל שמרוויח חצי ממך, זה דבר רע".