גאדג'טים: מצלמה של סוני - תמונה חדה ומניעת רעידות טובה

ב-HX20V סוני השקיעה קצת פחות בעיצוב, אבל איכות הצילום לא פחות ממצוינת ■ מדובר מצלמה קומפקטית עם איכות צילום מעולה גם בסטילס וגם בווידיאו

קטגוריית המצלמות הקומפקטיות לא הייתה התחום החזק של סוני בבדיקות שערכנו במשך השנים. המצלמות זכו לעיצובים דקיקים, הרבה יותר מהמתחרים, אבל האיכות קצת פחות. בדגם החדש HX20V שבדקנו מסדרת CyberShot, סוני ביצעה מהפך. היא השקיעה קצת פחות בעיצוב אבל איכות הצילום לא פחות ממצוינת.

תמונה: ה-HX20V מגיעה עם חיישן של 18 מגה פיקסל, זום אופטי כפול 20 והיא כוללת מנגנון מניעת רעידות מצוין, שהצליח להפתיע אותנו בחדות שלנו, גם כשצילמנו תמונה בזום והיד שלנו רעדה. בתוך הבית, בפארק או במקומות עם תאורה קצת בעייתית, סוני הצליחה לספק תמונה חדה עם צבעים חיים ונקיים. צילום הלילה היה בסך הכול טוב, עם צבעים חמים, אבל עם מעט טשטוש. מלבד זה, יש למצלמה גם מנגנון צילום פנורמי מאוד נוח.

ממשק: הממשק של סוני הפועל על מסך בגודל 3 אינץ', יחסית נוח להתמצאות והוא כולל הסברים על המצבים השונים של המכשיר, רק חבל שישפאר, המייבאת את המכשיר, לא דאגה לגייר אותו לעברית.

יכולות: המצלמה כוללת GPS לציון מקום, אבל לצערנו אין כאן התקן WiFi פנימי לשליחה מהירה של התמונה במייל או לאחד משירותי האחסון הפופולאריים. מה שכן, הדגם הזה תומך בתקן Eye-Fi לשילוב כרטיסי זיכרון עם חיבור לאינטרנט אלחוטי.

וידיאו: צילום הווידיאו מגיע בתקן HD של 1080p, התוצאות הפתיעו אותנו לטובה. איכות תמונה נקייה וחדה, כאשר ניתן לבצע זום בזמן צילום. בנוסף, ניתן לתפוס תמונות תוך כדי צילום קליפ.

בשורה התחתונה: מי שמחפש מצלמה קומפקטית עם איכות צילום מעולה גם בסטילס וגם בווידיאו, ימצא כאן את מבוקשו.

מחיר: 1,900 שקל.

ציון: 9.5.