מבצע: קנה דירה והתחל להחזיר המשכנתא רק אחרי 4 שנים

חברת נוה מקבוצת נכסים ובניין מציעה ללקוחות לקחת משכנתא של בנק הפועלים בהיקף של 500 אלף שקל ב-0% ריבית (הלוואה צמודה למדד) לתקופה של 10 שנים כשתחילת ההחזר מתחילה רק בתום 4 שנים מעת רכישת הדירה

חברת נוה מקבוצת נכסים ובניין (מקבוצת אי.די.בי) בשיתוף עם בנק הפועלים יוצאת במהלך חדשני בתחום מימון רכישת דירה.

החברה מציעה ללקוחותיה משכנתא מבנק הפועלים בסך 500 אלף שקל לתקופות של 10, 15 ו-20 שנה בריביות נמוכות במיוחד (בתוספת הצמדה למדד) כשתחילת ההחזר רק בתום 4 שנים ממועד רכישת הדירה. המשכנתא הינה בכפוף לתנאי בנק הפועלים המלווה את המבצע.

לדוגמא, משכנתא בהיקף של 500 אלף שקל ל- 15 שנה ניתנת בריבית של 1% (בתוספת הצמדה למדד) והתחלת ההחזר רק בתום 4 שנים ממועד רכישת הדירה. משכנתא של 500 אלף שקל ל-20 שנה בריבית של 1.5% (בתוספת הצמדה למדד) והתחלת ההחזר רק בתום 4 שנים ממועד רכישת הדירה.

אבי פורמן, סמנכ"ל שיווק נוה מקבוצת נכסים ובניין: "החלטנו לצאת עם המהלך המדובר לאחר שזיהינו את הקושי הקיים אצל לקוחות לממן רכישת דירה ממקורותיהם ועל כן החלטנו להציע להם אפשרות מימונית נוחה שתסייע להם בחלק זה. המבצע החדש מעניק ללקוחותינו הקלה משמעותית ברכישת דירה ומוריד מעליהם את הלחץ הכספי של התמודדות עם תשלומים כפולים כגון שכר דירה ותשלום משכנתא בתקופה ההמתנה לדירה החדשה שתהיה מוכנה,או לחלופין במכירת הדירה הקודמת ומעבר לדירה החדשה. אנו הופכים את חויית הרכישה לקלה יותר מבעבר ומאפשרים ללקוחותינו גמישות גבוהה ברכישת הדירה והתאמתה לאפשרויות הפיננסיות העומדות ברשותם".

לחברה יש פרוייקטים, בין השאר, בכפר סבא, פתח תקווה, חולון, בת ים, רחובות וכרכור.