הוט מובייל: נכפיל את מספר המנויים עד סוף השנה

ההערכה באה כחלק מהערכת שווי שבוצעה עבור הוט במסגרת הצעת רכש למניות המוחזקות בידי הציבור ■ צופה כי עד סוף השנה יהיו להוט מובייל 713 אלף מנויים

חברת הוט מעריכה כי חברת-הבת הוט מובייל תסיים את השנה עם 713 אלף מנויים. המשמעות היא שהוט מובייל צופה כי תכפיל את כמות המנויים בתוך בתוך 3 חודשים.

מדובר בתחזית אופטימית במיוחד, כיוון שעל-פי קצב הגיוס של הוט ומספר הנוטשים בחודשים האחרונים, קשה לראות איך היא עומדת במשימה. להוט מובייל יש היום 350 אלף מנויים.

כפי שנחשף ב"גלובס", לא אחת הוט מובייל צמצמה את היקפי הגיוס בעקבות התחרות המוגברת מצד החברות הוותיקות, ובנוסף היקפי המתניידים נמצא במגמת ירידה, לאחר שמרבית הלקוחות כבר ביצעו מהלך להורדת המחיר מול המפעיל שלהם.

התחזית של הוט פורסמה במסגרת הערכת שווי שבוצעה עבור הוט על-ידי חברת TASC, במסגרת הצעת רכש שהיא מבצעת לרכישת כל המניות המחוזקות בידי הציבור.

קבוצת הוט מובייל צופה כי הכנסותיה יסתכמו ב-898 מיליון שקל בשנת 2012. ההכנסות משירותים יסתכמו ב-717 אלף, והיתר יגיעו ממכירות ציוד קצה.

כמו כן צופה קבוצת הוט כי היא תצליח להשיג נתח שוק של 15 אחוז עד 2017. ההכנסה הממוצעת למנוי תעמוד על 80 שקל לחודש, לשיטתה, כך שהשחיקה במחירים תימשך בשנים הבאות.

הצעת הרכש של הוט מאוששת את רצונה לבצע את העסקה לפיה מחיר של 38 שקל למניה, והיא צפויה לשלם בתמורה לרכישה 892 מיליון שקל.