השיחה: חווה ואלפרד אקירוב אושפיזין

מי הגיעו לסוכה של רמי אונגר בכפר שמריהו? ■ מה עשה לב לבייב בחתונה של פליטי הריאליטי? ■ וגם: מי השתתפו במרוץ למען ילדי עלם?

בערב חג הסוכות, בהמשך למסורת שנמשכת כבר למעלה מ-30 שנה, אירחו יעל ורמי אונגר חברים ובני משפחה בסוכה שבביתם בכפר שמריהו. הנכדים לבית אונגר: לי, מיה ועידן קיבלו אף הם את פני האורחים. בשל מזג האוויר ההפכפך היו מוזמנים שהגיעו עם מטריות.

רמי ויעל אונגר עם הנכדים, מארחין בסוכה / צילום: יוסי כהן
 רמי ויעל אונגר עם הנכדים, מארחין בסוכה / צילום: יוסי כהן

רמי ויעל אונגר עם נכדיהם

בין האושפיזין: חברם הקרוב של המארחים ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שחגג ביום האירוע את יום הולדתו וזכה לברכות מכל עבר, נגיד בנק ישראל פרופ' סטנלי פישר, חווה ואלפרד אקירוב, רמי ואתי כספי, אלי ונילי זהר, מיכל ודוד פורר, יוסי לנדסמן, ראובן ורונית אדלר, מיקי צלרמאייר, רוני מילוא, יהודית ורוני קצין, רמי מרדור, שולה וליאון רקנאטי, מורי ארקין, שלום זינגר ונאווה ברק, אוריאל ונירה רייכמן, יאיר ואילנה המבורגר, יעל ואיזי בורוביץ', אסנת ויעקב פרי, ג'ני וחנינא ברנדס, גבי לסט ועוד.

רצים למען בני הנוער

למעלה מ-1,200 רצים ורצות פתחו את בוקר שישי במרוץ "רצים עם עלם", הנערך זאת השנה השנייה ברציפות, לאורך חוף הטיילת של בת ים. מטרת המרוץ, שאותו יזמו נדב גרינשפון סגן יו"ר אפריקה ישראל ואבי מוטולה מנכ"ל אפריקה ישראל תעשיות, הוא לסייע לבני נוער במצוקה הנמצאים בטיפולה של עמותת עלם.

אבי מוטולה, נדב גרינשפון,
 אבי מוטולה, נדב גרינשפון,

אבי מוטולה ונדב גרינשפון

נאווה ברק, נשיאת עלם, הגיעה והייתה מרוצה מההיענות. התמנגלו וגם רצו: דוני אלרון מנכ"ל פיגמנט, שלמה לחיאני ראש עיריית בת ים, רון יריב מנכ"ל קראון פלזה ישראל, משה לחמני יו"ר שיכון ובינוי ומנהלי הקבוצה, איציק בנבנישתי מנכ"ל בזק בינלאומי, יורם ענבר מנכ"ל מריל לינץ' ישראל, גילעד אלטשולר, חנה פרי-זן, אליאב בר דוד, שרון קדמי, שי דהן מנכ"ל אלדן, אילן בירנפלד, טל ברק מנכ"ל דנשר, שרון ייגר מנכ"ל אקסלנס חיתום, ארנון תורן מנכ"ל עזריאלי ועוד.

קולטורה בין כיפורים לסוכות

שורה של אנשי עסקים וחברים קרובים נצפו במופע "טיש בשלושה" בהשתתפות משה להב, ג'קי לוי וקובי אריאלי. המופע שהתקיים בין יום הכיפורים לחג הסוכות בהיכל לאמנויות הבמה בהרצליה, משך אליו פרצופים מוכרים אשר גילו בקיאות מרשימה ברפרטואר שהציגה השלישייה שעל הבמה. נכחו: איש העסקים דב לאוטמן, יו"ר דירקטוריון חברת החשמל יפתח רון-טל, השופטת הילה גרסטל, עו"ד בני דון יחיא, יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר יורי גיא רון, יו"ר קרן לב"י אשר גולדשלגר, המלחין ננסי ברנדס, השחקנית רבקה מיכאלי עם בעלה ראובן שרוני ועוד רבים וטובים שמצאו זמן לפעילות תרבותית בחגים.

שפירא נכנס לתפקיד

עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום לשעבר, נכנס לתפקידו כנשיא אוניברסיטת חיפה. שפירא ציין כי הוא גאה לחזור לאוניברסיטת חיפה שלה "תרומה אסטרטגית ייחודית למדינה ולחברה ביצירת חוויה אזרחית משותפת לקבוצות האוכלוסייה השונות ובחיזוקו ושמורו של אזור הצפון כנכס אסטרטגי של ישראל".

עמוס שפירא, נכנס לתפקיד נשיא אוניברסיטת חיפה / צילום: תמר מצפי
 עמוס שפירא, נכנס לתפקיד נשיא אוניברסיטת חיפה / צילום: תמר מצפי

עמוס שפירא

שפירא הודה לנשיא היוצא של האוניברסיטה ב-8 השנים האחרונות פרופ' אהרון בן-זאב, לחבר הנאמנים, ליו"ר חבר הנאמנים ליאון צ'רני ולוועד המנהל בראשות עמי איילון על האמון שניתן בו. עם כניסתו לתפקיד סוגר שפירא מעגל אקדמי: את התואר הראשון שלו בכלכלה הוא סיים בראשית שנות ה-80 באוניברסיטת חיפה, ועבודתו הראשונה הייתה כעוזר הוראה בחוג לכלכלה.

מועדים, אושפיזין ונישואים

לאחר חודשים עמוסים שעברו על איש העסקים אילן בן-דב, במהלכם היה טרוד בבתי משפט, הליכי הקפאת הליכים, עסקאות שלא צלחו וגם לידת בת, שישית במספר, בחמישי בערב הוא רווה נחת כאשר חיתן את בנו מנישואיו הראשונים - תום. בן-דב הצעיר, סטודנט לרפואה, נישא לבחירת ליבו מיטל, שאותה הכיר בתקופת הלימודים.

אילן בן דב, השיא את בנו תום / צילום: רוני שיצר
 אילן בן דב, השיא את בנו תום / צילום: רוני שיצר

אילן בן-דב

החופה נערכה אל מול הים בקיסריה והאורחים שמחו לגלות כי המארחים דאגו שהחלק של הריקודים ייערך במבנה סגור וממוזג. מסיבת הריקודים המפוארת והסוערת נמשכה עד השעות הקטנות של הלילה. על החלק האומנותי של הערב הופקדו קתלין רייטנר ושלומי שבת.

אלינור, טלי, שניה ואבי אנג'ל, חתונת רמי קליינשטיין לאלכס אילן / צילום: יוסי כהן
 אלינור, טלי, שניה ואבי אנג'ל, חתונת רמי קליינשטיין לאלכס אילן / צילום: יוסי כהן

אלינור, טלי, דניה ואבי אנג'ל

בשישי בצהריים, בביתם של דפנה ומיכאל ססלר בסביון, נערכה חתונתם של רמי קלינשטיין ובת זוגו הצעירה וההריונית אלכס אילן. בין אלו שהתייצבו לברך ולשמוח גם שמות בולטים בקהילה העסקית ופוליטיקאי לעתיד. הגיעו: יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד, רון צוקרמן ומיכאלה ברקו, אודי אנג'ל, דושי לייטרסדורף, אבנר קז, אבי גואטה, דנה דנקנר וטל אנגלנדר, דני טוקטלי, הרצל ומירי חבס, טלי ואבי אנג'ל עם הבנות דניה ואלינור, עמית ברגר, רני והילה רהב, אבי סינגולדה, יאיר ניצני ועוד.

לב לבייב, חתונת איילה רשף לטומי אלתגר / צילום: יוסי כהן
 לב לבייב, חתונת איילה רשף לטומי אלתגר / צילום: יוסי כהן

לב לבייב

נוכחות עסקית מפתיעה נרשמה בחתונתם של פליטי הריאליטי איילה רשף ("האח הגדול") וטומי אלתגר ("הישרדות"), שנערכה בחמישי ב"נחלה" בבית עובד ליד נס-ציונה. לחתונה הגיע איש העסקים לב לבייב, שבא לעשות כבוד לאבי הכלה, שאותו הוא מעסיק בעסקיו הפרטיים ברוסיה.

מאייר ילדה ותחזור לעבודה בתוך שבוע

מנכ"לית יאהו, מריסה מאייר, ילדה ביום ראשון את בנה הבכור. בעלה של מאייר, זכארי בוג, היה הראשון להודיע על כך בציוץ בטוויטר. מאייר בת ה-37 ילדה את בנה שלושה חודשים בלבד לאחר שנכנסה לתפקידה כמנכ"לית יאהו.

מריסה מאייר, ילדה בן וחוזרת לעבודה לאחר שבוע / צילום: רויטרס
 מריסה מאייר, ילדה בן וחוזרת לעבודה לאחר שבוע / צילום: רויטרס

מריסה מאייר

על הריונה היא הודיעה ביום בו נודע גם על מינויה, והצהירה כי היא מתכוונת לצאת לחופשת לידה קצרה במיוחד. יאהו מסרה לסוכנות הידיעות "רויטרס" כי "מאייר מתכננת להמשיך לעבוד מהבית, והיא מקווה לשוב למשרד בהקדם האפשרי, ככל הנראה תוך שבוע או שבועיים".

רן אברמסון