מאבק עובדי "מעריב": הפגנות מול בתיהם של דנקנר ונתניהו

ועד העובדים: "סגירת עיתון היא פצצה לדמוקרטיה. לא ניתן לראש הממשלה להתבצר בשתיקתו כאשר 'מעריב', מפעל ובו 2,000 עובדים, נמצא בתהליך קריסה"

עובדי "מעריב" יקימו הערב (ג') סוכה מחוץ לביתו של נוחי דנקנר בהרצליה פיתוח. בעוד שדנקנר ואנשים מטעמו הבטיחו מפורשות לעובדים ולנציגיהם כי חלקה היחסי של דסק"ש בחובות לעובדים, הכוללים כספי פיצויים ופנסיות, יועברו ישירות לעובדים, וכי "כל שקל מעסקת המכירה של 'מעריב' יועבר ישירות לידי העובדים", טוענים ב-4 ועדי העובדים בעיתון כי הם מסרבים "ללכת שבי אחרי הבטחות בעל-פה שרק יובילו לשאננות".

העובדים ממשיכים לדרוש מדנקנר "לקחת אחריות ולשלם את משכורות ספטמבר ולא לגלגל את האחריות לקופת הנאמנים החדשים של 'מעריב'. אנחנו דורשים מנוחי דנקנר לחתום עמנו על הסכם שיבטיח שהעובדים יקבלו 100% מהזכויות שלהם - ולא פחות".

מחר (ד') יפגינו עובדי העיתון מול בית ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים. לדברי העובדים, המטרה היא להעביר את להעביר את המסר לממשלה ולעומד בראשה כי "סגירת עיתון היא פצצה לדמוקרטיה. פיטורי 2,000 עובדים הם קו אדום. לא ניתן לראש הממשלה להתבצר בשתיקתו כאשר 'מעריב', מפעל ובו 2,000 עובדים, נמצא בתהליך קריסה".