מכבי ת"א חתמה חסות בשווי 2.5 מיליון שקל עם סימונס

ההסכם עם מותג השינה נחתם ל-5 שנים ■ במסגרת ההסכם תפרסם סימונס במערכת הלדים סביב הפרקט בהיכל נוקיה במשחקי מכבי ביורוליג ובליגת העל

רגע לפני פתיחת עונת 2012/13 חתם מועדון הכדורסל של מכבי תל-אביב על הסכם מסחרי משמעותי לטווח ארוך. מדובר על הסכם חסות ל-5 שנים עם מותג השינה הבינלאומי סימונס, שישלם כ-2.5 מיליון שקל עבור העסקה.

במסגרת ההסכם תפרסם סימונס במערכת הלדים שמסביב לפרקט בהיכל נוקיה במשחקי מכבי תל-אביב ביורוליג ובליגת העל.

החסות תלווה בפעילויות משותפות נוספות של שני הגופים לאורך העונות, הן בפעילות רבע אשר תכלול משחק תחרותי בין האוהדים, והן בפעילויות משותפות של שני המותגים ברשתות החברתיות. כמו כן, שיתוף-הפעולה יכלול את השתתפות שחקני הקבוצה באירועים מרכזיים של המותג במהלך העונות.

ענבר ורדי, מנהלת השיווק של המותג סימונס בישראל, מסרה: "שיתוף הפעולה עם קבוצת הכדורסל מכבי תל-אביב הינו טבעי לחלוטין, כיוון שמדובר בשני ארגונים המובילים בתחומם וחולקים עקרונות משותפים, המושתתים על אורח חיים בריא. אנו רואים בשיתוף הפעולה מהלך לטווח ארוך, אשר יגביר את החשיפה והמודעות למוצריו המתקדמים של המותג".

מו"מ עם אלקטרה על המשך ההתקשרות

בתוך כך, מנהלת מכבי תל-אביב בימים אלו משא-ומתן גם עם חברת אלקטרה על הארכת הסכם החסות הראשי לעונות הבאות. אלקטרה מתחילה את העונה החמישית שלה כנותנת החסות הראשית של מכבי תל-אביב, בהסכם עבורו היא משלמת כ-2 מיליון דולר לעונה.

מכבי תל-אביב מחלקת את נותני החסות שלה ל-3 קטגוריות: אלקטרה היא הספונסר הראשי, אחר-כך 3 הספונסרים המשניים - עדן טבע מרקט, נייקי וחברת השילוח DHL, ובהמשך שורת המפרסמים הכוללת יותר מ-20 חברות.