חצי נחמה: המטה של אובמה גייס 181 מיליון דולר בספטמבר

בחודש ספטמבר כ-1.8 מיליון איש תרמו לקמפיין הבחירות של אובמה ■ הרוב המוחץ של התרומות היו מתחת ל-250 דולר ■ במטה הבחירות של הנשיא מקווים שזה ישכיח את המהלומה שספג אובמה בעימות מול רומני

נשיא ארצות הברית ברק אובמה אומנם הפסיד בעימות הטליוויזיוני הראשון מול המועמד הרפובליקני מיט רומני בחמישי לפנות בוקר, אך לפחות הוא יכול להתנחם בעובדה שמטה הבחירות שלו הצליח לגייס בחודש ספטמבר סכום שיא של 181 מיליון דולר.

על פי נתונים שהתפרסמו בחשבון הטוויטר הרשמי של מטה הבחירות של אובמה, 1,825,813 איש תרמו כספים לקמפיין הבחירות של הנשיא בחודש ספטמבר. כשיותר מ-500 אלף מתוכם היו תורמים חדשים. בנוסף 98% מהתרומות היות מתחת ל-250 דולר כשהתרומה הממוצעת הייתה 53 דולר.

במטה הבחירות של הנשיא המכהן הביעו סיפוק רב מפלטפורמת התרומות שלהם שמאפשרת תרומות מזעריות, שכן על פי הערכות שלהם זה נותם להם יתרון ביישורת האחרונה של המירוץ שכן זה מעודד את התומכים לתרום עוד כספים לקמפיין, אפילו אם תרמו בעבר.

במטה מציינים שמאז הפתיחה הרשמית של קמפיין הבחירות של אובמה בחודש אפריל כ-4 מיליון איש תרמו כספים. במטה מקווים שהסכומים שגייסו יחד עם נתוני התעסוקה הטובים שפורסמו ביום שישי יסיטו במעט את אור הזרקורים מהכישלון של אובמה בעימות מול רומני.