סקר בארה"ב: רומני מחק היתרון של אובמה לאחר העימות

ב-3 הימים שלאחר העימות הטלוויזיוני ביניהם, הסקר מראה כי 47% מהמצביעים תומכים ברומני ו-47% תומכים באובמה

מיט רומני, המועמד הרפובליקני לנשיאות בארה"ב, הצליח למחוק את היתרון של הנשיא ברק אובמה בסקרים, לאחר שהביס אותו בעימות הראשון מבין שלושה שנערך בשבוע שעבר. כך עולה מסקר חדש של גאלופ, המפורסם היום (ב') בארה"ב.

ב-3 הימים שלאחר העימות הטלוויזיוני ביניהם, הסקר מראה כי 47% מהמצביעים תומכים ברומני ו-47% תומכים באובמה. יש לציין כי בימים שלפני העימות אובמה הוביל על רומני בסקרים שניבאו לו 50% תמיכה לעומת 45% תמיכה לרומני.

"2 מכל 3 אמריקנים מסרו כי צפו בעימות שנערך ב-3 באוקטובר, בדומה לשיעורי הצפייה בעימותים בבחירות 2008", מסר ג'פרי ג'ונס, מארגן הסקר. "אלה שצפו בעימות סבורים שרומני עשה עבודה טובה יותר מאשר אובמה - 72% מול 20%. כמעט על הרפובליקנים סבורים שרומני ניצח בעימות ואפילו בקרב הדמוקרטים יש רוב של 49% מול 39% שסבורים כי רומני ניצח בעימות".

אמש נכח אובמה במופע רוק בהשתתפות מוסיקאים כגון בון ג'ובי וקייטי פרי. הוא הבטיח להשתדל יותר בעימותים הבאים ואמר ל-6,000 הנוכחים בקהל: "אני לא יכול לומר כל הזמן את אותו הדבר". באירוע נפרד בו נכחו 150 איש אמר אובמה: "תראו אותו עובד קשה כמו שלא ראיתם מעולם עד הבחירות ב-6 בנובמבר".