אבי בניהו ורשת יקימו תוכנית ללימודי עיתונאות

זאת במסגרת החוג לתקשורת באוניברסיטה העברית ■ רשת תהיה אמונה על לימודי מקצועות הטלוויזיה, ובניהו יהיה אמון על לימודי העיתונאות, האסטרטגיה והדוברות

דובר צה"ל ומפקד גלי צה"ל לשעבר, תא"ל (במיל') אבי בניהו, וזכיינית ערוץ 2 רשת חוברים למכון "מגיד" להקמת תוכנית חדשה ללימודי עיתונאות, דוברות, אסטרטגיה תקשורתית, טלוויזיה וניו-מדיה באוניברסיטה העברית בירושלים.

רשת תהיה אמונה על לימודי מקצועות הטלוויזיה בתוכנית, ואילו בניהו יהיה אמון על לימודי העיתונאות, האסטרטגיה והדוברות.

ל"גלובס" נודע כי בין המרצים שכבר גויסו לתוכנית נמצאים העיתונאי יואב לימור, העיתונאי ושדר הרדיו רינו צרור, העורכת סיגל רגב והדובר הוותיק שרון אחדות.

בניהו משמש היום כבעלים וכמנכ"ל של חברת "בניהו ייעוץ ואסטרטגיה בע"מ", המעניקה ייעוץ בתחום התקשורת, האסטרטגיה וניהול משברים. הוא יעמוד בראש התוכנית החדשה במקביל לפעילות העסקית של משרדו.

באוניברסיטה העברית בירושלים פועל זה שנים החוג לתקשורת. כעת הוחלט לשלב בו גם לימודים מעשיים בתחומי העיתונאות, הניו-מדיה, הדוברות, יחסי הציבור והאסטרטגיה התקשורתית.

בניהו פועל לגייס לתוכנית, אשר תצא לדרך במחצית חודש נובמבר השנה, מרצים בכירים בתחומי העיתונאות, הייעוץ האסטרטגי, הדוברות וההסברה. בנוסף גייס את רשת המקומונים "ידיעות תקשורת", אשר תלווה את התוכנית בהיבט המקצועי.

בניהו אמר ל"גלובס": "אני ניגש למשימה תוך שאני נחוש להעמיד את 50 העיתונאים והדוברים הטובים ביותר של מדינת ישראל לעשור הקרוב".