יורוליג: וואלה, ONE ,ynet וספורט 5 ישדרו את משחקי מכבי ת"א

(עדכון) - ההסכם כולל שידור המשחקים באינטרנט, בסמארטפון ובטאבלט ■ כל אתר שילם כ-150 אלף דולר עבור הזכויות ■ זכויות ה-HD של ערוץ הספורט

רגע לפני פתיחת עונת הכדורסל, האתרים וואלה, ONE ,ynet וספורט 5 רכשו את זכויות השידור באינטרנט של משחקי מכבי תל-אביב ביורוליג לעונת 2012/13.

האתרים יעבירו בשידור ישיר גם באפליקציית הסמארטפון והטאבלט את המשחקים, בית וחוץ, של מכבי תל-אביב. שידור הבכורה יהיה הערב (ה', 20:45) ממשחק הפתיחה של מכבי תל-אביב נגד מלאגה הספרדית.

במסגרת ההסכם, בנוסף לשידורים החיים ניתן יהיה לצפות באתרים גם בתקצירי המשחקים.

במהלך הקיץ ניהלו ראשי הקבוצה משא-ומתן עם כל אתרי האינטרנט הגדולים, כאשר בסופו של דבר הוחלט ללכת על מהלך לפיו יוצעו הזכויות במקביל לשידור באתרים. כפי שנודע ל"גלובס", כל אחד מהאתרים ישלם למכבי תל-אביב כ-150 אלף דולר עבור הזכויות.

מבחינת מכבי תל-אביב, מדובר בהצלחה מסחרית גדולה. דווקא בתקופה מחירי הזכויות של שידורי ספורט בטלוויזיה נמצאים בירידה בישראל, מצליחה מכבי לגרוף סכומים נכבדים מפלטפורמות האינטרנט והסלולר.

כפי שפורסם ב"גלובס", מכבי תל-אביב סיכמה גם על הארכת הסכם הטלוויזיה לעונת היורוליג הקרובה עם ערוץ 10, בעסקה הנאמדת בכ-400 אלף שקל למשחק. כמו כן, היום נחתמה עסקת שידורי מכבי תל-אביב ביורוליג באפיק ה-HD של ערוץ הספורט לעונה הקרובה.