כור תרוויח 328 מ' ש' עקב העלייה במחיר מניית קרדיט סוויס

בהודעה לבורסה שפרסמה החברה בנוגע להודעה של קרדיט סוויס נובעת מרכישה עצמית של מכשירי חוב ■ ההפרש בין שווי מניית קרדיט סוויס לבין השווי שלהן בספרי כור ב-30 בספטמבר הינו חיובי ועומד על 214 מיליון שקל

לאחר שבנק קרידט סוויס פרסם ביום אתמול הודעה בנוגע לרווחים שלו והודיע שיבצע מחיקה של 1.08מיליארד דולר מדוחות הרבעון השלישי של השנה שצפויים להתפרסם ביום חמישי הקרוב, פרסמה היום כור, שמחזיקה במניות של קרדיט סוויס, הבהרה בנוגע להודעה של הבנק השוויצרי.

בהודעה לבורסה שפרסמה כור במוצ"ש נאמר כי התוצאות של הבנק השוויצרי מושפעות משינויים במרווחים ובתשואות על התחייבויות לזמן ארוך של הבנק הרשומות לפי שווין ההוגן ומכשירים פיננסים אחרים הרשומים בדוחות הבנק לפי שווי הוגן.

"לאחר שברבעון השלישי של שנת 2012 חל שינוי בהיקף ההתחייבויות המשוערכות לדוח רווח והפסד של קרדיט סוויס בעקבות רכישה עצמית של מכשירי חוב שביצע הבנק אשר הגדילה את ההון העצמי של הבנק לפי הגדרות באזל 3 ב-387 מיליון פרנק שוויצרי, פרסם קרדיט סוויס באתר האינטרנט שלו מידע בדבר חישוב רווחים והפסדים בגין שינוי מרווחים והשפעתם על התחייבויות המשוערכות בשווי הוגן ברבעון השלישי", נכתב בהודעה שפרסמה כור באתר המאי"ה של הבורסה.

כור , מקבוצת IDB של נוחי דנקנר, מחזיקה ב-30.32 מיליון מניות קרדיט סווי המהוות 2.3% מהבנק. בשל העלייה החדה במניה, צפויה כור לזקוף רווח של מאות מיליוני שקלים בדוחות הרבעון השלישי. החברה הודיעה היום כי בשל העלייה תרשום החברה רווח של 328 מיליון שקל ברבעון השלישי.