חברת BIScience הישראלית מגייסת 3.5 מיליון דולר מקרן CyHawk Ventures של כפיר מויאל ואסף בן אשר (ממייסדי חברת מטומי) ומ-Bright Capital הרוסית, לצד המשקיע הפרטי זאב לדרמן.
מדובר בסבב גיוס ראשון עבור הסטארט-אפ שבראשו עומד אורי גילים, לשעבר מנכ"ל תוכנת המסרים המיידיים ICQ וראש חטיבת המסרים המיידים של AOL, לאחר שזו רכשה את ICQ ב-1998.
החברה, שהוקמה ב-2009, פועלת בתחום הפרסום המקוון ואחד המוצרים המובילים שלה הוא AdClarity, שמאפשר ניטור ומעקב אחר קמפייני שיווק של חברות מתחרות באינטרנט.
הטכנולוגיה של החברה מאפשרת לה לנטר למעלה מחצי מיליון עמודי אינטרנט בשמונה מדינות, כולל ארה"ב, בריטניה ואוסטרליה ומאפשרת לחשוף את האסטרטגיות של חברות מתחרות בתחומים שונים כמו לעקוב אחר טרנדים.
המוצר, שנמצא כרגע בגרסת בטא, צפוי להיות מושק בחודש הבא בניו יורק באופן רשמי.
הגיוס הנוכחי צפוי לעזור לחברה להשקיע יותר במחקר ופיתוח ולהרחיב את המוצר לתחומים נוספים כמו מובייל וקמפיינים בווידיאו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.