הפועל ת"א תורמת הסכם חסות ראשי לעמותת עלם

בהשראת שיתוף הפעולה המפורסם של ברצלונה ויוניצ"ף, האדומים יפרסמו בחינם את עמותת הצדקה במשחקי הקבוצה הקרובים בליגה האירופית

לאחר שלא מכרה חסות ראשית למשחקים שנותרו לה העונה בשלב הבתים של הליגה האירופית, הודיעה היום (ד') הפועל ת"א כי תתרום את השטח הפנוי שעל קדמת חולצות המשחק שלה למען פרסום עמותת עלם - עמותה לנוער במצבי סיכון.

היוזמה הייחודית הזאת מגיעה בהשראת ברצלונה: מועדון הפאר הקטאלוני מפרסם כבר שנים ארוכות על מדי המשחק שלו את יוניצ"ף - קרן החירום של האו"ם לילדים. מלבד החשיפה, תורמת בארסה ליוניצ"ף סכום שנתי שמוערך, על-פי התקשורת הספרדית, ב-1.5 מיליון אירו.

בהפועל ת"א החסות אינה כוללת תרומה כספית, אך במועדון מעריכים כי ההכנסות ממכירת החסות לחברה מסחרית היו יכולות להסתכם בכמיליון שקל. בהפועל ניסו בתחילה למכור את החסות למשחקי הליגה האירופית לחברה מסחרית, אך קיבלו הצעות נמוכות מדי (הגבוהה שבהן הסתכמה ב-150 אלף דולר בלבד). יש לציין כי בישראל, גם מכבי חיפה תורמת הסכם חסות לארגון צדקה (מפרסמת את וראייטי על גב חולצות השחקנים).

הספונסר המרכזי של הפועל ת"א במשחקי הליגה הוא חברת "בוני התיכון", בהסכם שיכניס למועדון בעונה הקרובה כ-1.4 מיליון שקל.

"אנו גאים על האפשרות לסייע בצורה זו לעלם", נמסר מהפועל ת"א. במסגרת התרומה, יאורגנו על-ידי עלם והפועל ת"א פעילויות ספורטיביות כגון משחק כדורגל בין כוכבי הקבוצה לקבוצת נערים מעלם, ימי התנדבות ואירועים משותפים.

חיים רמון, מבעלי הפועל ת"א, מסר: "אנחנו שמחים וגאים בחיבור הזה עם עלם, שעושה ימים כלילות על מנת לסייע לבני נוער בסיכון ובמצוקה בישראל. בני הנוער הוא נושא הקרוב לליבו של מועדון הפועל ת"א, העוסק בקידום הנוער מזה שנים רבות, גם דרך הספורט והחינוך במועדון. אנו בטוחים שהחסות הזאת תסייע להגברת המודעות לנושא החשוב הזה, גם במשחקים בישראל וגם בחו"ל".

נשיאת עמותת עלם נאוה ברק, בירכה על קבלת החסות: "אני מודה לקבוצת הפועל ת"א שבחרה בעמותת עלם למתן החסות יוצאת הדופן הזו, אשר תסייע להגדיל את המודעות לפעילות העמותה. הפועל ת"א ידועה כקבוצה הפועלת רבות לקידום והעצמה של בני נוער באמצעות הספורט ולכן החיבור בין הפועל ת"א לעלם הוא חיבור ראוי ומבורך".