אתר ynet ישדר את ליל הבחירות בארה"ב בשידור חי

‎‎זאת במסגרת השקת אולפן הטלוויזיה החדש של האתר‏ מבית "ידיעות אחרונות"

‎‎התחרות בין אתרי החדשות באינטרנט ממשיכה להתחמם: אתר ‏ynet‏ צפוי להשיק בשבוע הבא את אולפן הטלוויזיה החדש שלו עם שידור חי בליל הבחירות בארה"ב. האתר ילווה במשך 10 שעות את השעות האחרונות לקראת ההכרעה על זהותו של נשיא ארה"ב.

‏השקתו של אולפן החדשות ב-‏ynet‏, שדבר הקמתו נחשף ב"גלובס", באה על רקע מסע התחמשות בתחום הווידיאו והאקטואליה באתרי החדשות המובילים בישראל. כך גייס אתר וואלה את איש הטלוויזיה ינון מגל לפני מספר חודשים, ואת טבילת האש שלו צלח מגל עם שידור חי של פיזור הכנסת לאחרונה.

‏‏במקביל, אתר מאקו של זכיינית ערוץ 2 קשת גייס לשורותיה את מגיש החדשות יעקב אילון, שמונה למנהל האקטואליה באתר. את אילון ניתן יהיה לראות כבר הערב (א') על מרקע ערוץ 2, במסגרת ראיון שערך עם נשיא המדינה שמעון פרס, לרגל יום הזיכרון לרצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל.

‏את משדר הבחירות בארה"ב של ‏ynet‏ יוביל הכתב והפרשן הפוליטי של האתר, אטילה שומפלבי, ואליו הצטרף פאנל פרשנים מתחלף. השידור ינוהל ממספר מוקדים, בהם וושינגטון, טיים סקוור בניו-יורק ומוקדים נוספים בישראל. כמו כן, לאורך שעות השידור ישולבו מבזקי חדשות, וכן ישולבו מקבצי פרסומות.

גורמים באתר מסבירים כי שידור זה מהווה יריית פתיחה לקראת סיקור מערכת הבחירות בישראל, וכי עד לינואר מתכננים שידור רצועה יומית מהאולפן - אם כי הפרטים עדיין אינם סגורים. ‏‏‎‎‏