ראש בראש: מאקו ו-ynet יתחרו בסיקור הבחירות בארה"ב

יעקב אילון יסקר עבור אתר מאקו של קשת מאולפן הבחירות המיוחד של NBC בניו-יורק ■ הפרשן הפוליטי אטילה שומפלבי ישדר מאולפן החדשות החדש של ynet

3 ימים אחרי ההודעה של ynet על הסיקור המיוחד של הבחירות בארה"ב באולפן החדשות החדש, גם באתר mako של קשת נערכים בהתאם. גולת הכותרת של השידור המיוחד תהיה יעקב אילון, מנהל מחלקת האקטואליה החדש של האתר, שישמש כשליח מיוחד של האתר ויסקר את מערכת הבחירות הצמודה מאולפן הבחירות המיוחד של NBC בניו-יורק. אילון יעביר דיווחים שוטפים, מבזקי חדשות וכתבות ממוקדים שונים בארה"ב.

סיקור מערכת הבחירות ישודר הן באתר mako והן בקשת ערוץ 2. בטלוויזיה יוביל את השידור מהאולפן בנווה-אילן העיתונאי אודי סגל יחד עם פאנל פרשנים ואורחים, לצד שליחי חברת החדשות בארה"ב: אהרל'ה ברנע, יונית לוי וערד ניר. השידור ילווה את השעות שלפני ההכרעה ועד לתוצאות הסופיות על זהות נשיא ארה"ב.

אילון כבר הספיק לעשות טבילת אש ראשונה במעמדו החדש במאקו ביום ראשון השבוע, עת שודר בטלוויזיה ראיון שקיים עם נשיא המדינה שמעון פרס מכיכר רבין לרגל ציון 17 שנה לרצח ראש הממשלה המנוח יצחק רבין.

גם ב-ynet כאמור מתכוונים לכסות את מערכת הבחירות במשדר מיוחד, אותו יוביל הכתב והפרשן הפוליטי של האתר, אטילה שומפלבי, ואליו הצטרף פאנל פרשנים מתחלף. השידור ינוהל ממספר מוקדים, בהם וושינגטון, טיים סקוור בניו-יורק ומוקדים נוספים בישראל.

כמו כן, לאורך שעות השידור ישולבו מבזקי חדשות, וכן ישולבו מקבצי פרסומות. על-פי האתר, מדובר בשידור רציף של כ-10 שעות שידור חי. על-פי הערכות, בהקמת האולפן החדש של ynet הושקעו כחצי מיליון דולר.