עכשיו זה רשמי: ג'ימייל עקף את הוטמייל והפך לפופולרי בעולם

גוגל הפכה לשחקנית המובילה בעולם בתחום הדואר האלקטרוני ברשת עם 287 מיליון כניסות של גולשים ייחודים בחודש אוקטובר ■ שירות המייל הוותיק של מיקרוסופט הביא 286 מיליון כניסות

גוגל הפכה לשחקנית המובילה בעולם בתחום הדואר האלקטרוני ברשת עם 287 מיליון כניסות של גולשים ייחודים בחודש אוקטובר. שירות המייל הוותיק של מיקרוסופט הביא 286 מיליון כניסות. בינתיים, באאוטלוק.קום קיימים באגים שפוגעים בחוויית השימוש.

שירות הדואר האלקטרוני של גוגל - ג'ימייל, קיבל אישור רשמי לכך, שהוא המוביל בעולם בחודש אוקטובר. מספר המשתמשים בג'ימייל בארה"ב בחודש אוקטובר עמד על 69 מיליון לעומת 35.5 מיליון בהוטמייל. כך עולה מנתונים של חברת המחקר קומסקור. מי שמובילה בתחרות הזו, בארה"ב היא ייאהו, אשר מעל 76.5 מיליון משתמשים רשומים למייל שלה בארה"ב.

כאשר מסתכלים על נתוני המשתמשים בעולם, המצב קצת שונה, ייאהו ממוקמת במקום השני עם 281 מיליון אנשים, לעומת 287 מיליון בגוגל ו-286 מיליון בהוטמייל.

צריך לסייג קצת את הנתונים ולהגיד שקומסקור לא בדקה את הגולשים לשירות המייל המחודש של מיקרוסופט - אאוטלוק.קום, שמציע שדרוג בעיצוב וביכולות לעומת הוטמייל.

מצד שני, שירות אאוטלוק.קום מוצלח ביכולות שלו, אבל עדיין סובל מבאגים שפוגעים בחוויית המשתמש. המערכת מקשרת לפעמים שרשורי מיילים בין אנשים שאין קשר בינהם. באג אחר, כאשר מבצעים מענה למייל נכנס, מאדם שלא מופיע בספר הכתובות והאאוטלוק מציג את כתובת המייל שלו בשם הפרטי של האדם, המערכת לא מזהה את הכתובת ולא מאפשרת מענה, אלא אם כן, מכניסים באופן ידני את כתובת המייל.