תביעת מיליונים נגד שושן ברבי בגין תאונת ה"פגע וברח"

בני המשפחה של 3 הרוגות תאונת ה"פגע וברח" בנתניה תובעות מברבי פיצויים בסך כ-6.5 מיליון שקל, בשל אובדן הכנסה וכן בגין הפגיעה הנפשית הקשה שחוו

בני משפחתן של 3 הרוגות תאונת ה"פגע וברח" בנתניה לפני כ-3 חודשים יוצאים לחזית משפטית נגד שושן ברבי המואשם בדריסתן. בכתב תביעה שהגישו לבית המשפט באמצעות עו"ד כרמי בוסתנאי, דורשים בני המשפחה מהחברה המבטחת את ברבי לשלם פיצויים המסתכמים במיליוני שקלים.

בתאונה הקטלנית נהרגו סבטלה יגודייב, בתה שושנה ובת משפחתם אלכסנדרה רובינוב. על-פי כתב התביעה נטען כי נגרם לבני המשפחה נזק כלכלי ונפשי ניכר, בשל מקומן של הנשים במשפחה הבוכרית. "בהתחשב במוצאם של התובעים ובמנהגי עדתם, היו התובעים עשויים לזכות בתמיכת המנוחות בהיקף רחב מלא ומוחלט, כל ימי חייהם, מעבר לתמיכה רגילה של אם ורעיה ובת ואחות", נכתב.

בני המשפחה תובעים מברבי כ-6.5 מיליון שקל בשל אובדן ההכנסה, הפגיעה הנפשית הקשה שחוו, אך גם על מנת לממן אתר אינטרנט לזכרן של ההרוגות ותחזוקתו השוטפת. "כתוצאה ממותן הטרגי, חסר הטעם והמיותר חרב על התובעים עולמם", נכתב בכתב התביעה. "חייהם הפכו מאז ועד היום לסיוט וחלום בלהות מתמשך".

בפרקליטות מייחסים לברבי 3 עבירות הריגה, 3 עבירות של הפקרה אחרי פגיעה, נהיגה בשכרות, שיבוש מהלכי משפט, הדחה בחקירה, החזקת סם מסוכן לצריכה עצמית ושימוש בסם מסוכן לצריכה עצמית. ברבי עצמו ממשיך להכחיש כי הוא נהג ברכב.