שר האוצר האיטלקי: יש מקום לשינויים מעמיקים נוספים

שר האוצר של איטליה התראיין אתמול לרשת CNBC ואמר כי למרות ההתקדמות שנרשמה בכלכלה האיטלקית, יש מקום לעוד שיפורים ■ שר האוצר מעריך כלכלת איטליה תחזור לצמיחה חיובית ברבעון השני של 2014

שר האוצר של איטליה ויטוריו גרילי אומר שלמרות ההתקדמות שנרשמה בכלכלה האיטלקית בשנה האחרונה, יש עדיין צורך לבצע שינויים מעמיקים נוספים. את הדברים אמר גרילי אתמול במהלך ראיון שהעניק לרשת הטליוויזיה CNBC.

"אנחנו צריכים לעשות שינויים מעמיקים, לא רק במדינה שלי אלא גם במדינות אחרות בעולם על מנת להתמודד עם התגברות התחרות ברחבי העולם", אמר גרילי בראיון. "אנחנו צריכים להמשיך לדחוף לתיקון הכלכלה האיטלקית, ושעל איטליה לשכנע את השווקים הבינלאומיים שאנחנו מתקדמים ושיש תוצאות".

שר האוצר האיטלקי הביע אופטימיות לגבי עתיד המשבר באירופה וטען שהוא משוכנע כי גם איטליה וגם גוש האירו יצליחו להתגבר על המשבר. גרילי טען כי בשנה הבאה הצמיחה באיטליה תהיה אפסית, אך ברבעון השני של 2014 תחזור איטליה לצמיחה חיובית.

"אנחנו בטוחים כי עם הרפורמות שלנו התפוקה של הכלכלה כבר העלתה הילוך אבל זה ייקח קצת זמן עד שאנחנו נתחיל לראות את התוצאות של כך", אמר גרילי בראיון.