מנכ"ל משרד הבטחון: להאיץ ייצור כיפות ברזל נוספות

אודי שני: "אין אח ורע למערכת כמו כיפת ברזל מעולם, אתם יכולים וצריכים להיות גאים על כך שאתם שותפים של מערכת הביטחון למערכת המצויינת"

מנכ"ל משרד הביטחון, אודי שני, ביקר הבוקר (א') במפעל של אלתא. שני ביקש מהתעשיות הבטחוניות להאיץ ייצור של כיפות ברזל נוספות.

"הגעתי לכאן הבוקר כדי להודות לכם בשם שר הביטחון ומערכת הביטחון על עבודה מאומצת שאתם מבצעים באופן אינטנסיבי בשנים האחרונות יחד עם אנשי רפאל, אמפרסט ומפא"ת לטובת מכמ"י סוללות כיפת ברזל אשר חסכו פגיעות רבות בנפש בדרום הארץ בימים האחרונים, ועל מערכות נוספות ואיכותיות שמיוצרות כאן עבור מערכת הביטחון", אמר שני.

"מי כמוכם שנמצאים באשדוד ומכירים מקרוב את הסיטואציה בדרום בשנים האחרונות, מבינים את חשיבות העבודה שאתם עושים כאן, ואת המהפך שכיפת ברזל מביאה לתושבי מדינת ישראל. רק במהלך ביקור זה ירדנו שלוש פעמים למרחב מוגן בשל אזעקות צבע אדום".

"אתמול והיום חזינו לראשונה בביצועי הסוללה החמישית המשופרת של כיפת ברזל שנמסרה בבוקר על ידי מפא"ת לחיל האוויר חודשיים קודם למתוכנן, בזכות עבודה אינטנסיבית שלכם, ושל עובדי רפאל ואמפרסט".

עוד אמר שני: "אין אח ורע למערכת כמו כיפת ברזל מעולם, אתם יכולים וצריכים להיות גאים על כך שאתם שותפים של מערכת הביטחון למערכת המצויינת. שר הביטחון ואני מבקשים בהזדמנות זאת שתמשיכו לעבוד קשה ימים כלילות, על מנת שנוכל להאיץ גם את מסירת הסוללה הבאה (השישית) של כיפת ברזל, ואת הסוללות שאחרי מהר ככל הניתן".