השיחה: אנשי חדשות ערוץ 2 בהפוגה

מי הגיעו לחגוג עם מנחם הורוביץ? ■ למה יאיר לפיד לא רוצה תקשורת? ■ וגם: כמה כסף נאסף באירוע ההתרמה השנתי של עמותת ידידי המרכז הרפואי רבין?

כתב ערוץ 2 מנחם הורוביץ ורעייתו תחיה חיתנו אמש (ג') את בתם נגה הורוביץ עם בחיר ליבה משה פרומר, במתחם האירועים AVENUE שבקריית שדה התעופה. הורוביץ שימש שנים רבות ככתב בצפון וסיקר נפילות קטיושות, כך שהמצב הביטחוני המתוח ששרר אמש לא היה זר לו.

עמית סגל ורעות קרמר/ צילום: יוסי כהן
 עמית סגל ורעות קרמר/ צילום: יוסי כהן

עמית סגל ורעות קרמר

לאירוע הגיעו מאות מוזמנים, ביניהם חברים של הורוביץ מחברת החדשות של ערוץ 2, שעשו הפוגה קצרה משידורי החדשות הבלתי פוסקים והגיעו לברך, חברים מעולם העסקים ומהפוליטיקה. את טקס החופה הנחה חברו של הורוביץ, חיים הכט, לצד הרב צפניה דרורי מקריית שמונה. דודו פישר ליווה את החופה בזמירות.

רחל תורגמן וחכ אורי אורבך / צילום: יוסי כהן
 רחל תורגמן וחכ אורי אורבך / צילום: יוסי כהן

רחל תורג'מן ואורי אורבך

קיימו את המצווה לשמח חתן-כלה למרות המצב: מוטי זיסר, רמי אונגר, אלעזר שטרן, דובי וטלי איכנולד, היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, ניסים משעל, עו"ד תמי רוה יו"רית חדשות ערוץ 2, ג'ודי שלום ניר מוזס, מוטי שקלאר, שלום קיטל, יוסי שריד, אבי בניהו, איציק מרדכי, רחל תורג'מן יו"רית חלמיש, הנמצאת בחודש הרביעי להריונה השני, פואד בן אליעזר, הח"כ אורי אורבך, שוקי פורר, אילנה דיין, שאול יהלום, חיים פרייליכמן ורעייתו, עמי גניגר, הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי ורעייתו רונית, יורם ושלוה הסל, נורית גלרון ורפי רשף, קרן מרציאנו, עמית סגל ואישתו רעות קרמר, משה ליאון ועוד. הקולגה יונית לוי, הגיעה באיחור, לאחר שסיימה את מהדורת החדשות המורחבת.

המרוץ למיליון של בילינסון

אירוע ההתרמה השנתי של עמותת ידידי מרכז רפואי רבין (בתי החולים בילינסון והשרון) התקיים השבוע באולם צ'יפריאני בניו-יורק. האירוע נועד לגיוס תרומות למרכז המיון והטראומה ע"ש חוסידמן הנבנה בימים אלו בבילינסון ועתיד להיות מרכז הטראומה הגדול בישראל.


קלוד ואלפרד מאן עם ערן הלפרן

במהלך האירוע גויסו כמיליון דולר מ-600 ידידי המרכז הרפואי שנכחו במקום. בין באי האירוע: ד"ר ערן הלפרן מנהל מרכז רפואי רבין, נאוה ברק נשיאת עמותת ידידי המרכז הרפואי, בארי כהן יו"ר עמותת ידידי המרכז הרפואי בארה"ב, חיים הורביץ ורבים מקרב השמנה והסולתה של יהודי ניו-יורק, בהם: אלפרד מאן ורעייתו קלוד, פיטר ריגווארדי ורון כהן. את הערב הנחה כוכב הטלוויזיה צ'רלי רוז. במהלך האירוע קיבלו האורחים הזדמנות לשמוע סקירה מראש השב"כ לשעבר עמי איילון על מבצע "עמוד ענן". בשיחה משותפת עם ריימונד קלי, מפקד משטרת ניו-יורק, דיבר איילון על המאמץ המדיני בצד המאמץ ההסברתי. המוזמנים נהנו מתפריט עליו היו אחראים שני השפים האמריקנים ויקטור לה-פלקה ואנטוני סאסי.

סגול מצלצל בפעמון

במסגרת "יום ישראל" בבורסת ניו-יורק, שקיימה הליגה לידידות אמריקה-ישראל, התכבדו אתמול ראשי הארגון ובני הזוג טובה וסמי סגול לפתוח את המסחר בבורסה המארחת. לצד הזוג סגול, עמדו ליד פעמון פתיחת המסחר בכירים מתעשיית ההיי-טק הישראלית של ניו-יורק, בראשות דורון כהן, סת פינסקר מנהל החברה הכלכלית של עיריית ניו-יורק, רובי שמיר, קנט ביאלקין, אבי הוכמן, דידריק זאנדסטרה, דני גילרמן, עידו אהרוני קונסול ישראל בניו-יורק, הרלי ליפמן, שארלוט פראנק, ועידו בארנר.

סמי וטובה סגול בבורסה בניו יורק/ צילום:שחר עזרן
 סמי וטובה סגול בבורסה בניו יורק/ צילום:שחר עזרן

טובה וסמי סגול (במרכז)

סגול זכה לכבוד בזכות תרומתו לתעשייה הישראלית, לקהילה ולחברה בישראל ועל היוזמה שלו לפתח את חקר המוח בישראל. מיד לאחר הפתיחה התקיים בבניין הבורסה סמינר בנושא התעשייה הישראלית. סגול הגדיל לעשות והטיס לאירוע משלחת של חוקרי מוח ישראלים, שאף השתתפו בסמינר עם ראשי אוניברסיטאות מובילות בארה"ב. היום הסתיים באירוע גאלה במלון פלאזה בהשתתפות למעלה מ-1,000 איש.

אורקל מגרילה

במלון דניאל בהרצליה נערך השבוע "שבוע אורקל 2012" - האירוע הלימודי המרכזי של קהילת ה-IT בישראל. זו השנה ה-19 שבה מתקיים האירוע בשיתוף חברת ההדרכה ג'ון ברייס. משה חורב, מנכ"ל אורקל ישראל, וזיו מנדל מנכ"ל ג'ון ברייס הדרכה, צירפו לראשונה לסגל המרצים הבכירים של הכנס את אריה מליניאק, פרשן הכדורסל ומנחה קואוצ'ינג בהווה, שהעביר בפני המשתתפים סמינר בנושא "ניהול אישי בזמן ומפתחות למומחיות עסקית". בנוסף ל-180 הסמינרים הטכנולוגיים המקצועיים, העניקה חטיבת החומרה של אורקל ישראל, הזדמנות ראשונה לכ-2,000 משתתפי הכנס, להיחשף לטכנולוגיות Oracle On Oracle באמצעות שלוש עמדות Demo Ground. בין המשתתפים שהגיעו לעמדות הוגרלו שני כרטיסי טיסה לתאילנד.

לפיד לא רוצה תקשורת

מחוז תל-אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין בישראל הזמין את ציבור עורכי הדין במחוז ונציגי תקשורת, למפגש נוסף של "הפרלמנט" שבו התארח יו"ר מפלגת "יש עתיד" יאיר לפיד, לשיחה אישית עם עו"ד דובי ויסגלס. "הפרלמנט" הוא סדרת מפגשים שאותם מנחה ויסגלס עם אישים בולטים בציבוריות הישראלית שמטרתם לדון בענייני השעה בתחומים שונים כמו פוליטיקה, חברה, צבא ומשפט.

יאיר לפיד/ צילום:תמר מצפי
 יאיר לפיד/ צילום:תמר מצפי

יאיר לפיד (תמונות ארכיון)

לבית הפרקליט בתל-אביב, שם נערך אמש המפגש, הגיעו כ-150 עורכי דין ותיקים וצעירים. כשעה וחצי לפני תחילת המפגש ביקשו לפיד ואנשיו לסגור את המפגש לתקשורת ולא להוציא צילומים מהמפגש. עו"ד אפי נוה יו"ר מחוז תל-אביב והמרכז פתח בדברי ברכה ואילו לפיד עצמו דיבר על אביו יוסף טומי לפיד ז"ל ועל ציונות. לפיד הסביר לנוכחים כי הוא לא מעוניין לדבר על פוליטיקה ולעסוק בבחירות בעת הזו כיוון שזה לא ראוי בשל המצב הביטחוני, אולם בשלב מסוים סיפר כי לדעתו אין צורך בדחיית הבחירות, במידה שמבצע "עמוד ענן" יסתיים בימים הקרובים.