נסגר התיק נגד החוקרים הפרטיים שדיבבו את המתלוננת נגד רמון

אפרים קונדה ו-4 חוקרים ממשרד ויצמן-יער קיבלו הודעה על סגירת התיק נגדם, וזאת נוכח בקשתה המפורשת של המתלוננת שלא לשוב ולעסוק בעניין

פרקליטות מחוז תל-אביב (פלילי) הודיעה היום (ה') ל-5 חשודים, אפרים קונדה ו-4 חוקרים פרטיים ממשרד החקירות ויצמן-יער, כי הוחלט שלא להמשיך בנקיטת הליכים פליליים כנגדם.

החמישה נחקרו בחשד להטרדת עד, לאחר שדובבו את המתלוננת בתיק נגד חיים רמון לספר על חקירתה במשטרה ועדותה בבית המשפט, תוך שימוש בחוקרת פרטית שהתחזתה לדמות פיקטיבית.

היום הודיעה הפרקליטות לחשודים כי מתוך התחשבות בבקשתה המפורשת של המתלוננת שלא לשוב ולעסוק בעניין זה, וכן נוכח חלוף הזמן, החליטה המדינה לסגור את התיק ולא להמשיך בהליכים הפליליים נגדם.

"בהתאם לחוק"

ממשרד ויצמן-יער נמסר: "אנו שמחים שהתיק נסגר והצדק יצא לאור. חבל מאוד שלפרקליטות לקח 6 שנים ארוכות להגיע למסקנה, ויותר חבל שמנסים לתלות אותה בנימוקים שאין מאחוריהם דבר.

"להזכיר - לא היתה מתלוננת בתיק, והמשטרה פתחה באורח חריג ונדיר בחקירה מיוזמתה, אך ורק על מנת לוודא שאין בידינו חומרים שיביכו אותה.

"כפי שטענו במלכתחילה, החקירה המתוחכמת שביצענו נערכה רק בהתאם לחוק. חקירות כגון אלה מתבצעות על-ידנו מדי יום כעניין שבשגרה מזה כ-30 שנה".