וולקנו האמריקאית הודיעה על רכישת Sync-RX הישראלית

יצרנית הציוד הרפואי האמריקאי רכשה את החברה הישראלית תמורת 17.3 מיליון דולר ■ סינק אר.אקס הינה חברה נכדה של רפאל ואלרון ופיתחה טכנולוגיה לשיפור תצלומי הרנטגן

חברת Sync-RX הישראלית, שהינה חברה נכדה של רפאל ואלרון, נמכרה לחברת וולקנו (סימול: VOLC) האמריקאית תמורת 17.3 מיליון דולר, כך עולה מהודעה שפרסמה החברה האמריקאית שמקום מושבה הינו העיר סן דייגו בקליפורניה. על פי ההודעה של החברה, העסקה תושלם תוך 30 יום.

על פי ההודעה ששלחה חברת וולקנו לרשות לניירות ערך בארצות הברית, המטה של חברת סינק אר.אקס יישאר בישראל, שתתפקד על כחברת בת בבעלות מלאה של וולקנו. על פי אותה הודעה של החברה האמריקאית, היא מתכוונת גם להמשיך להעסיק את כל העובדים שמועסקים כיום על ידי סינק אר.אקס.

"הטכנולוגיה של סינק אר.אקס תספק לנו את הפלטפורמה שעליה ניתן לבנות תוכנות מתקדמות שיעזרו בתהליך קבלת ההחלטות באמצעות שיפור התמונות שמתקבלות במהלך צינתור כלי דם", אמר סקוט הוננקינס, המנכ"ל של וולקנו, יצרנית ציוד רפואי שנסחרת בבורסה של נאסד"ק

חברת סינק אר.אקס הינה חברה ישראלית שהוקמה בחודש דצמבר 2007 ומייצרת טכנולוגיה לשיפור התמונות המתקבלות מצילומי רנטגן. מרכז הפיתוח של החברה נמצא בנתניה, והינה כאמור חברה נכדה של רפאל ואלרון.

אילן בירן, יו"ר רפאל המכהן גם כיו"ר SYNC-RX אמר בתגובה: "הפלטפורמה שפותחה ב-SYNC-RX הינה דוגמא נוספת לטכנולוגיה מתקדמת המפותחת בישראל אשר מוכיחה עליונות ברמה בינלאומית. עבור RDC, מדובר בסיפור הצלחה נוסף המצטרף ל-GIVEN IMAGING ומדינגו אשר צמחו בחברה, פרצו דרך והפכו למובילות בתחומן".