מבצע "4 ב-100" חוזר: מתרחב גם לסרטי ילדים, מגזינים ומארזי סדרות

המבצע יחל בכל חנויות רשת צומת ספרים בתחילת השבוע הבא ויימשך עד סוף דצמבר ■ לראשונה יוצעו במסגרת המבצע גם סרטי ילדים מבית דיסני

רשת צומת ספרים הודיעה היום (ג') על חזרתו של המבצע הידוע "4 ב-100", שבמסגרתו ניתן לרכוש 4 ספרים במחיר של 100 שקל. המבצע יחל בכל חנויות הרשת בתחילת השבוע הבא ויימשך עד סוף חודש דצמבר.

בנוסף הודיעה הרשת כי הפעם היא מרחיבה את המבצע למוצרים נוספים שאינם ספרים, כך שלראשונה ובאופן חד-פעמי, חברת דיסני מצטרפת למבצע ותציע 4 סרטים במחיר של 100 שקל.

עוד הודיעה צומת ספרים כי במסגרת מכירת הספרים בקונספט השיווקי של "4 ב-100", ישתתפו רבי-מכר וכן ספרים חדשים.

בין הספרים שישתתפו במבצע: ספרה של יוכי ברנדס, "הפרדס של עקיבא"; "כמיהה לעדן" של נעמי רגן; "האיש השישי" - ספרו של דיוויד באלדאצ'י; "שקיעת העולם" של קן פולט; "נמר השלג" מאת צ'ינגיס אייטמטוב; "חוטים מקושרים" מאת ויקטוריה היסלופ; וספרה של שולמית לפיד, "טעות אנוש".

כאמור, לראשונה ישתתפו במבצע החדש של צומת ספרים מוצרים נוספים, ולצד הספרים יוצעו גם סרטי ילדים מבית היוצר של דיסני. בין הסרטים שיוצאו במבצע: "הרקולס", "דמבו", "פוקהונטס", "אלאדין" ו"היפייפיה והיחפן".

כמו כן יוצעו במסגרת המבצע גם מארזי סדרות, כמו "עקרות-בית נואשות", "האנטומיה של גריי", "אבודים" ועוד.

עוד חידוש שנוסף החל מהשנה: המבצע מתרחב גם למגזינים הבינלאומיים, כך שניתן יהיה לרכוש 4 מגזינים בינלאומיים במחיר של 100 שקל. בין המגזינים המוצעים, "ווג" "אל" ו"בורדה". בצומת ספרים מציינים כי מחירו הממוצע של מגזין בינלאומי בישראל עומד על כ-50 שקל.