הודות לאייפון 5: ה-iOS עקפה את האנדרואיד באוקטובר

על פי תוצאות מחקר של חברת קנטר היקף המכירות של הסמארטפונים שמפעילים את מערכת ההפעלה של אפל גבר בחודש אוקטובר על המכשירים שמפעילים את המערכת של גוגל

השקת האייפון 5 עושה טוב לאפל כשעל פי נתונים שפרסמה חברת Kantar Media עולה כי היקף המכירות של מכשירי אפל בחודש אוקטובר בארצות הברית היה גבוה יותר מהיקף המכירות של סמארטפונים שמפעילים את מערכת ההפעלה אנדוראיד של גוגל . על פי חברת קנטר, ההשקה של האייפון 5 היא הסיבה להובלה של אפל.

על פי התוצאות 48.1% מסך מכירות הסמארטפונים בחודש אוקטובר היו של מכשירים של אפל לעומת 46.7% מהמכירות היו של סמארטפונים שהריצו את מערכת ההפעלה של גוגל - המתחרה הגדולה ביותר של אפל בתחום הזה.

"הפעם האחרונה שבה ראינו את ה-iOS (מערכת ההפעלה של אפל) עוקפת את האנדוראיד בארצות הברית היה עם השקת האייפון 4S, אז הצליחה אפל לשמור על ההובלה במשך 3 חודשים רצופים", אמר דומיניק סניבו, אנליסט בחברת קנטר. "הפעם אנחנו מעריכים כי אפל תעקוף את נתח השיא שהיה לה בשוק הסמארטפונים ועמד על 49.3% במהלך החודשיים הקרובים".

אך לא כל החדשות טובות עבור אפל. עלפי המחקר של חברת קנטר המצב של אפל באירופה הוא בכי רע. על פי התוצאות, היקף מכירות הסמארטפונים שמריצים את האנדרואיד בגרמניה עומד על 73.9% בגרמניה ו-81.7% בספרד.