כלל תעשיות: הפסד נקי של 14 מיליון שקל ברבעון השלישי

כלל תעשיות פרסמה הערב את דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי של השנה ולתשעת החודשים הראשונים של 2012 ■ הרווח הנקי של החברה בשלושת הרבעונים הראשונים הסתכם ב-17 מיליון שקל

חברת כלל תעשיות פרסמה הערב את דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי של השנה ולתשעת החודשים הראשונים של שנת 2012. החברה מדווחת על הפסד נקי של כ-14 מיליון שקל ברבעון השלישי של השנה, לעומת רווח של 216 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם בכ-17 מיליון שקל, לעומת רווח של 254 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. החברה דיווחה כי סך המזומנים הסתכם בכ-646 מיליון שקל, וסך ההתחייבויות הפיננסיות נטו ל-30 בספטמבר 2012 עמד על כ-1.3 מיליארד שקל.

"השנה הנוכחית היא שנה קשה ומאתגרת במיוחד, במהלכה עומדת החברה בפני אתגרים פנימיים (לדוגמה: שינוי מבנה הבעלות) וחיצוניים (לדוגמה: מחירי אנרגיה מאמירים בתעשייה עקב הפסקת הספקת הגז המצרי ועוד)", אמר אבי פישר יו"ר כלל תעשיות בתגובה לדוחות. "ביום שני האחרון, פורסמו בתקשורת ובאתר משרד האוצר עיקרי המלצות הביניים של הוועדה לעידוד התחרות בענף המלט (ועדת הרשקוביץ). טרם קיבלנו את מסמך ההמלצות המלא ולאחר שנקבלו נוכל להחליט על המשמעויות והצעדים שננקוט".

חברת כלל ביו-טכנולוגיה שנמצאת בבעלות כלל תעשיות דיווחה על הכנסות של 21 מיליון שקל ברבעון השלישי של השנה לעומת הכנסות של 302 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. כלל ביו-טכנולוגיה דיווחה על הפסד נקי של 33 מיליון שקל ברבעון השלישי לעומת רווח של 230 מיליון ברבעון המקביל אשתקד.