"הסאן": כדורגלן צולם מנגב הישבן בשטרות של 20 ליש"ט

הסאן הבריטי מפרסם כי ליאם רידג'וול, בלם בקבוצת הכדורגל ווסט ברומיץ' באנגליה שמרוויח 20 אלף אירו לשבוע, התנצל ואמר כי "התמונה צולמה לפני 8 חודשים בביתי הפרטי בתור בדיחה"

ליאם רידג'וול (28), בלם בקבוצת הכדורגל ווסט ברומיץ' - שממוקמת חמישית בליגת העל באנגליה - הולך ככל הנראה להתקבל בשריקות בוז בפעם הבאה שיעלה על המגרש הביתי שלו. השחקן המוערך, שמרוויח 20 אלף אירו לשבוע, צולם כשהוא כורע מעל לשירותים ומנגב את הישבן עם חבילות של שטרות של עשרים ליש"ט. התמונה צולמה בחדר האבמטיה של רידג'וול, בבית ששווה לא פחות מ-1.5 מיליון אירו.

ליאם רידג'וול / צילום מסך
 ליאם רידג'וול / צילום מסך

התמונה נשלחה למערכת עיתון הסאן הבריטי על ידי אחד האוהדים הכועסים של ווסט ברומיץ', שהוסיף את הטקסט הזועם הבא: "אנשי ווסט ברומיץ' מרוויחים חלק מזערי ממה שהאידיוט הזה מרוויח, ולמרות זאת הוא לועג למזלו הטוב. זה מחליא אותי. תמיד חשבנו שכדורגלנים הם בבונים יהירים שמרוויחים יותר מדי, והוא מוכיח את זה".

לאחר שהתמונה פורסמה רידג'וול התנצל: "התמונה צולמה לפני שמונה חודשים בביתי הפרטי בתור בדיחה, לאחר שהפסדתי בהתערבות לחבר. התכוונתי שרק הוא יראה את התמונה אבל עכשיו כשהיא הפכה ציבורית אני יכול להבין איך אנשים יסתכלו עליה. אני מתנצל על כל פגיעה שעשיתי".

דובר קבוצת ווסט ברומיץ' הגיב גם הוא לפרשיה: "זה עניין פרטי של ליאם שהפך ציבורי. זה לא שם את המועדון באור חיובי ואנחנו נטפל בעניין. מאז שליאם הצטרף אלינו לפני 11 חודשים, ההתנהגות שלו הייתה מופתית".

אוהדי ווסט ברומיץ' שראו את התמונה הגיבו בתדהמה. "זה חוסר רגישות לאוהדים שחוסכים רק כדי שיוכלו לבוא ולראות אותו משחק", אמר אחד. אוהד אחר הלך רחוק יותר: "הייתי מעוניין לשמוע מה למלכה יש להגיד על התמונה הזאת. אם זה היה קורה לפני 100 שנה היו תולים אותו".