ח"כ אנסטסיה מיכאלי פורשת מהחיים הפוליטיים

בכנסת הנוכחית עוררה מיכאלי מספר פרובוקציות, בין היתר כששפכה מים על ח"כ ראלב מג'אדלה, התעמתה עם ח"כ חנין זועבי וטענה שהומואים מתים עד גיל 40

אנסטסיה מיכאלי, חברת הכנסת ששפכה מים על ח"כ ראלב מג'אדלה, התעמתה עם ח"כ חנין זועבי וטענה שהומואים מתים עד גיל 40, הודיעה אמש (ב') לא תתמודד ברשימת ישראל ביתנו לכנסת הבאה.

יממה לפני פרסום החלטת הוועדה המסדרת של ישראל ביתנו, החליטה מיכאלי, שככל הנראה נודע לה כי לא תשובץ במקום גבוה ברשימה, להקדים את פרישתה.

בדף הפייסבוק שלה כתבה מיכאלי כי לא תכהן כחברה בכנסת הבאה מסיבות אישיות. "בעקבות הפניות הרבות אשר מגיעות ללשכתי אני מודיעה על כך שאיני מתמודדת בבחירות לכנסת ה-19 מסיבות אישיות. בברכה, אנסטסיה מיכאלי", כתבה.

רשימת ישראל ביתנו צפויה להיחשף הערב. בשעה 19:00 ייתכנס מרכז המפלגה במלון פארק בירושלים כדי לאשר את המלצותיה של הוועדה המסדרת לרשימת המועמדים לכנסת של המפלגה. ככל הנראה יפורסמו התוצאות לקראת השעה 20:00.

ככל הידוע לרשימה יצטרפו יאיר שמיר וליאון ליטינצקי שעזב את המפלגת העבודה, אולם לא ידוע איך תראה שאר הרשימה וכמה שמות נוספים יצטרפו אליה וגם לא מי לא יחזור אליה. אחת השאלות המסקרנות היא האם ישובץ ובאיזה מיקום שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב. רשימת ישראל ביתנו תאוחד עם זו של הליכוד עד יום חמישי בשיטת הזיגזג.