האם ההסברה של ישראל ב"עמוד ענן" עשתה העבודה?

במושב בנושא "ההסברה של מדינת ישראל בחו"ל במבצע עמוד ענן ובכלל", שיתקיים בוועידת ישראל לעסקים 2012 של "גלובס", יוצגו הפעולות שנעשו בתחום ההסברה של מדינת ישראל ותעלה השאלה כיצד ניתן לשפר את שיתוף הפעולה בין העוסקים בנושא

בשנים האחרונות, ובתקופת מבצע "עמוד ענן" בפרט, רמת ההסברה של ישראל והיקפה בעולם עלתה. בישראל הבינו כי לנושא ההסברה יש חשיבות עליונה, בפרט בפן הכלכלי. כך לדוגמה נעשו פעולות ההסברה של ישראל במבצע "עמוד ענן" במקביל ובמשותף עם משרד ראש הממשלה, משרד החוץ, משרד ההסברה, דובר צה"ל ומתנדבים אזרחים מישראל ומן העולם.

במושב בנושא "ההסברה של מדינת ישראל בחו"ל במבצע עמוד ענן ובכלל", שיתקיים בוועידת ישראל לעסקים 2012 של "גלובס", יוצגו הפעולות שנעשו בתחום ההסברה של מדינת ישראל ותעלה השאלה כיצד ניתן לשפר את שיתוף הפעולה בין העוסקים בנושא, כדי לקדם יותר את איכויות ההסברה של מדינת ישראל בעולם.

בין משתתפי המושב תת אלוף יואב (פולי) מרדכי, דובר צה"ל; ד"ר נעם למלשטריך-לטר, דיקן ומייסד בית הספר סמי עופר לתקשורת, המרכז הבינתחומי הרצליה; מר דני סימן, סמנכ"ל משרד ההסברה; גב' אילנה שטיין, סגנית דובר משרד החוץ; ומר אבי בניהו, יועץ אסטרטגי ולשעבר דובר צה"ל. המנחה תהיה גתית פנקס, עורכת "גלובס הערב".

ועידת ישראל לעסקים 2012, הוועידה העסקית השנתית הגדולה בישראל, תתקיים השנה בסימן " 2013 - לאן?". ועידת ישראל לעסקים היא האירוע הכלכלי החשוב והיוקרתי ביותר בישראל, המפגיש בין כל מקבלי ההחלטות, אנשי העסקים, אנשי ממשל, בכירי המשק והכלכלה, דוברים ומשלחות מהארץ ומהעולם. ועידת ישראל לעסקים של "גלובס", המהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי-ציבורי, תתקיים בתאריכים 10-9 בדצמבר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של ועידת ישראל לעסקים 2012.