בריטניה: בעקבות המתיחה - אחות בית החולים שמה קץ לחייה

אותה זה לא הצחיק: האחות שנפלה קורבן למתיחת השדרנים האוסטרלים ומסרה פרטים על מצבה של קייט מידלטון, שאושפזה בבית החולים בעקבות בחילות חמורות הקשורות להריונה, נמצאה הבוקר ללא רוח חיים

אחות בית-החולים על שמו של המלך אדוארד השביעי בלונדון, שהסגירה פרטים אודות מצבה הרפואי של הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון, נמצא היום ללא רוח חיים, באתר הסמוך למקום עבודתה, ועל-פי הערכות - שמה קץ לחייה. המוסד הרפואי הביע צער על המקרה.

אחות בית החולים שטיפלה בדוכסית מקיימברידג' נפלה קורבן למתיחה של שני שדרני רדיו אוסטרלים שהתקשרו לבית החולים והתחזו למלכה אליזבת ולבנה, הנסיך צ'ארלס. השניים התקשרו לבית החולים במסגרת תוכנית רדיו קומית המשודרת באוסטרליה, והצליחו, בעזרת חיקוי בני משפחת המלוכה, לדלות פרטים אודות מצבה של קייט, שאושפזה בעקבות בחילות חמורות מהן סבלה במסגרת שלבי ההריון המתקדמים בהם היא נמצאת.

בהודעה שפורסמה מטעמם, הביעו קייט מידלטון והנסיך וויליאם את "צערם העמוק" מהידיעה על מותה של אחות בית החולים. גופתה של האישה התגלתה בכתובת הסמוכה לבית החולים. דובר הסקוטלנד יארד עדכן כי: "המשטרה הוזעקה למקום הבוקר בעקבות דיווח על אישה שנמצאה ללא הכרה ברחוב ווימות' בעיר". הוא המשיך ותיאר את הטיפול שביצעו בה. "שירותי האמבולנס בלונדון נאלצו לקבוע את מותה במקום. החקירה נמשכת כעת כדי לברר את נסיבות המקרה".

"אנו מביעים את צערנו העמוק על מותה של האחות ג'קינטה סלדניה", נאמר בהודעת בית החולים. "אנו יכולים לאשר כי לאחרונה נפלה סלדניה קורבן למתיחה ומאז קיבלה את תמיכתו המלאה של הצוות", צוין.