נתניהו: לא נביא את עזה לפאתי ת"א, חדרה וכפר-סבא

ראש הממשלה הגיב לנאומי השטנה שהשמיעו ראשי החמאס בסוף השבוע וגינה את אבו מאזן ■ נתניהו: "אין להם שום כוונה להתפשר איתנו, הם רוצים להחריב את המדינה, הם כמובן ייכשלו בזה"

"נחשפנו שוב ביממה האחרונה לפרצוף האמיתי של אויבינו. אין להם שום כוונה להתפשר איתנו, הם רוצים להחריב את המדינה והם כמובן ייכשלו בזה". כך אמר הבוקר (א') ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתיחת ישיבת הממשלה השבועית, בהתייחסו לצעדים שנקטו הפלסטינים באו"ם ולנאומי השטנה של בכירי החמאס ובכללם ראש הארגון חאלד משעל.

"המעניין הוא שדווקא אבו-מאזן לא גינה, לא את המילים על החרבת ישראל, כפי שקודם לכן לא גינה גם את הטילים שנורו לעבר ישראל, ולצערי חותר לאחדות עם אותו חמאס שנתמך על-ידי איראן", הוסיף נתניהו.

"אנחנו ממשלה נטולת אשליות, אנחנו רוצים שלום אמת עם שכנינו, אבל אנחנו לא עוצמים את עינינו ולא טומנים את ראשנו בחול. אנחנו לא מוכנים לחזור על אותה טעות של נסיגה חד-צדדית ונסיגות שהביאו למעשה את החמאס לשליטה בעזה, אני תמיד עומד משתהה מול האשליות של אחרים שמוכנים להמשיך בתהליך הזה ולקרוא לו שלום.

נתניהו התייחס בדבריו גם ללחצים הבינלאומים שמופנים כלפי ישראל בעקבות ההחלטה לבנות דירות נוספות בשטחים מעוררי מחלוקת: "אתה מוסר עוד שטח, במקרה זה את שטחי יהודה ושומרון ששולטים על ערי ישראל, לידי אותם אנשים והתוצאה כמובן תהיה עזה בפאתי תל-אביב, חדרה וכפר-סבא. ועל כן אנחנו חייבים ומסוגלים לעמוד נגד זה, אנחנו גם עומדים נגד הלחץ הבינלאומי, שאלמלא כן היינו מגיעים למקום הזה, וזה מה שדרוש היום ממנהיגות בישראל - להיות נטולת אשליות, לעמוד על האינטרסים החיוניים של מדינת ישראל ולהדוף את הלחצים להביא את עזה לכל בית בישראל. את זה אנחנו עושים ונמשיך לעשות".