המלצת היום: אוזניות בלוטות' של SuperTooth - סאונד בינוני

בסך הכול, למרות החסרונות, מדובר באוזניות שנותנות פתרון למי שלא רוצה לקפוץ לרמות מחיר יותר גבוהות ולמשתמשים שחשוב להם להאזין למוזיקה ללא חוטים

שוק האוזניות עמוס בדגמים של מיטב היצרניות. חברת SuperTooth הצרפתית, המתמחה באביזרי בלוטות', השיקה לאחרונה את דגם ה-Melody. אלו הן אוזניות סטריאופוניות, הפועלות בתקן האלחוטי בלוטות', המאפשר להאזין למוזיקה מהטלפון ללא חוטים המחוברים אליו.

מדובר ביתרון כאשר רוצים להתחבר לטאבלט, לטלוויזיה או כשסתם שרוצים להסתובב בפארק עם נגן המוזיקה. הבעיה בטכנולוגיה הזו, שלפחות בדגמים הנמכרים ברמת המחיר הבינונית, איכות הסאונד היא רק סבירה.

אוזניות המלודי מספקות סאונד בינוני, שלא היה תמיד מספיק נקי, ועם פחות מדי בס ממה שאנחנו רגילים. גם רמת הבידוד הפסיבי של האוזניות לא אטמה רעשי רקע בצורה מספיק טובה.

אוזניות המלודי משלבות מיקרופון פנימי לניהול שיחות מהטלפון והסוללה אמורה לספק 7.5 שעות של ניגון מוזיקה, על-פי נתוני היצרן. אפשר למצוא כפתורי שליטה לנגן ולצורך מענה לשיחות על-גבי האוזנייה.

המלודי מגיעות במספר צבעים: ירוק, תכלת ואפור, שנותנים להן מראה צעיר יותר, אבל עדיין התחושה שמדובר במוצר פלסטיקי וקצת זול.

בסך הכול, למרות החסרונות, מדובר באוזניות שנותנות פתרון למי שלא רוצה לקפוץ לרמות מחיר יותר גבוהות ולמשתמשים שחשוב להם להאזין למוזיקה ללא חוטים.

מחיר: 550 שקל.