YouPhone: חבילת סלולר ללא הגבלה ב-39 שקל בחודש

המבצע החדש מציע ללקוחות מתניידים וחדשים שיחות ללא הגבלה, הודעות SMS וגלישה סלולרית ב-1 ג'יגה ל-4 חודשים למצטרפים באתר, וחודשיים למצטרפים בחנויות ובמוקד הטלפוני ■ לאחר מכן יעמוד המחיר על 79 שקל בחודש

חברת YouPhone שוב שוברת את השוק: כ-3 שבועות לאחר שהציעה חבילת "הכול כלול" ב-49 שקל לחודש, חותכת החברה את המחירים עוד יותר ומשיקה היום (א') תוכנית אטרקטיבית ב-39 שקל לחודש לתקופה של 4 חודשים. בנוסף לשיחות והודעות SMS ללא הגבלה, כוללת החבילה החדשה גם גלישה של עד 1 ג'יגה. בתום התקופה יעלה המחיר ל-79 שקל לחודש - המחיר לחבילת הבסיס של החברה.

מבצע הנוכחי נועד לקדם גיוס אגרסיבי של לקוחות מהחברות הוותיקות, אחרי שבמבצע הקודם המטרה הייתה להביא להיכרות עם החברה ולהרחבת המודעות הצרכנית לאופציות שהיא מציעה", אמר ל"גלובס" אריאל שרייבר, מנכ"ל החברה.

"הכפלנו את כמות המנויים"

לדבריו, המבצע הקודם של YouPhone נועד לבנות חברה יציבה שנמצאת ופועלת בשטח. "גייסנו כמות גדולה של לקוחות, ולמעשה הכפלנו את כמות המנויים בתוך חודש. המטרה שלנו עכשיו זה לפנות לכלל הלקוחות של החברות הגדולות ולתת להם ביטחון. אצל האחרות יש בעיית שירות, חלקן מוכרות רק דרך האינטרנט וכו'.

"לנו יש מערך שירות נרחב עם שירות פרונטלי, עם 400 נקודות הפצה בהן מוכרים כרטיסי סים, והלקוח יכול 'להתאקטב' (להכניס את הסים לתוקף, ג.פ) מיידית. אנחנו רוצים לבוא ללקוחות החברות הגדולות ולהגיד להם 'בואו תתנסו ותראו'", מוסיף שרייבר.

שרייבר מדגיש כי המחיר הוא לכלל הלקוחות, כלומר גם למתניידים וגם לכאלה שכבר הצטרפו ל- YouPhone.

לצד ההכרזה על התעריף המוזל, נזכיר כי נמשך הפורמט של הטבות לחברי מועדון You שקונים ברשתות מגה ובתחנות הדלק דור-אלון בסכום של מעל ל-1,500 שקל בחודש.

"לא מחירי הפסד"

לדברי שרייבר, 15% מהלקוחות בסלולר כבר נהנים מההטבה ולמעשה לא משלמים על שירותי הסלולר שלהם.

בהתייחסו לשאלה לגבי הכדאיות של המבצע ועד כמה החברה יכולה להרשות לעצמה למכור במחירים שנדמה שהם מחירי הפסד, אומר שרייבר כי המטרה של YouPhone היא להביא לכך שכמה שיותר לקוחות של מגה ודור-אלון יישארו לקוחות הקבוצה, ולכן מבחינתו לא מדובר במחיר הפסד, אלא שיש לראות את הדברים בהקשר הרחב.

חבילות הסלולר
 חבילות הסלולר