מרב מיכאלי: "מעולם לא רציתי להיות אמא, אבל אמהות ואבות, זו לא גזירת גורל שהילד שלכן ייהרג במלחמה בגיל 18; אני מצטערת על פסילת חנין זועבי"

מספר 4 במפלגת העבודה לוואלה: "זכותה הלגיטימית של שלי יחימוביץ' להגדיר את מפלגת העבודה כמפלגת מרכז, אני מגדירה עצמי כשמאל"

"זכותה הלגיטימית של שלי יחימוביץ' להגדיר את מפלגת העבודה כמפלגת מרכז, אני מגדירה את עצמי כשמאל. הימין הפך את השמאל לשם גנאי, אם אתה שמאל אתה שונא את עצמך. אתה מתויג כעוכר ישראל, הימין מסית נגד השמאל כבר שנים רבות, זה החל בקמפיין נגד רבין". כך אומרת מרב מיכאלי בראיון לינון מגל בוואלה.

בנוגע לפסילתה של חנין זועבי אמרה מיכאלי: "אני מצטערת על פסילתה, לדעתי הפסילה איננה מוצדקת. חנין זועבי לא הועמדה לדין על שום מעשה פלילי. אני בטוחה שאילו היא הייתה עושה מעשה שהיה נוגד את ביטחון המדינה, היא הייתה מועמדת לדין".

בנוגע לגיוס לצה"ל, הבהירה מיכאלי: "אמנם לא רציתי מעולם להיות אמא, אבל הקלישאה המקובלת אומרת שילדים הם הדבר החשוב ביותר, שאת משקיעה בו מדמך. ואז בישראל, בגיל 18, הם כאילו נופלים לך מהידיים. ויש מן גזירת גורל של להיהרג במלחמות. ולא, זו לא גזירת גורל. ואני קראתי וקוראת עד היום לאימהות ואבות לקחת את את גורלן הפוליטי בידיהן ולעשות ככל שבכוחן כך שהממשלה תגיע להסדר שלום".

בנוגע לשימוש בסמים קלים, אמרה מיכאלי: "העולם המערבי צריך לשקול את יחסו לסמים קלים מחדש, אני נגד מדיניות ההפללה ולא חושבת שצריך להפוך אנשים שמעשנים מריחואנה לפושעים מסוכנים, זה מגוחך. האם צריך להפוך את זה לחוקי בישראל? זה מורכב, לדעתי לא עכשיו ולא בבת אחת".