ח"כ בן-ארי: יהיה נחמד אם אבו-מאזן יחוסל כמו ג'עברי

כך אומר ח"כ מיכאל בן-ארי בראיון ל"דיבור פוליטי" בגלובס TV ■ קורא "להעלות 700 אלף יהודים מצרפת ולפתור הבעיה הדמוגרפית"

"לא אשב עם בנימין נתניהו בממשלה, אלא אם הוא ישנה את דרכו ויחליט שהוא מעלה לפה 700 אלף יהודים מצרפת ופותר פה את הבעיה הדמוגרפית - ומחזיר לביתם את המסתננים". את הדברים האלה אומר ח"כ מיכאל בן ארי בתוכנית "דיבור פוליטי" בגלובס TV.

בראיון מגן בן ארי על יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט שקרא לסירוב פקודה לפינוי התנחלויות, ואמר: "אם הייתי במקומו הייתי נותן לו עצה טובה. הייתי שואל את ניסים משעל: 'אתה היית מקבל פקודה לפנות כפר ערבי? היית מבצע? תגיד עכשיו - היית מסרב פקודה? עמוס עוז אמר שזה יהיה היום של סירוב פקודה - היום של הטרנספר יהיה היום של סירוב פקודה... אותו אף אחד לא תוקף כשהוא מדבר על סירוב פקודה".

בן ארי תוקף את ח"כ חנין זועבי והחלטת היועמ"ש יהודה וינשטיין להמליץ לא לפסול אותה מהתמודדות בבחירות: "אם רוצים שיהיו אזרחי ישראל ערבים נאמנים, צריך להוקיע את אלה שלא נאמנים. זה שנותנים לזועבי פרס לשבת בכנסת אומרים לערבי בנצרת, לערבי באום אל-פחם, לערבי בגוש חיפה - תבגוד במדינה ותקבל את כל זכויותיך, בלי שום חובות. את זה צריך לעצור".

צפו בראיון המלא בסרטון המצורף, בו מייחל גם בן ארי לחיסולו של אבו מאזן ("לא רע שיבוא אל קיצו בצורה כזו נחמדה כמו אחמד ג'עברי").