חשד: אריתראי אנס קשישה בת 83 בת"א במשך שעות

(עדכון) -בית המשפט האריך ב-4 ימים את מעצרו של האריתראי החשוד באונס בת 83 בחצר דירתה בת"א ■ דגימת DNA גילתה כי בעבר הוא נעצר ע"י המשטרה בחשד לביצוע עבירת מין, אך שוחרר

בבית משפט השלום בתל אביב הוארך בצהריים מעצרו של החשוד באונס הקשישה בתל אביב בארבעה ימים. חקירה ראשונית של המקרה, מעלה כי החשוד במעשה נעצר בעבר בחשד לביצוע עבירת מין - אך שוחרר. בחקירה שעבר הצעיר החשוד לאחר שנעצר, נלקחו ממנו דגימות DNA ועלתה התאמה מול חקירה קודמת שעבר, במרחב ירקון, בגין מעורבותו לכאורה בעבירת מין. אלא שאז הוא שוחרר בתום החקירה.

הצעיר שנעצר, מאריתראה, חשוד כי לפני שבוע וחצי אנס באכזריות קשישה בת 83 בחצר ביתה באזור התחנה המרכזית הישנה בתל אביב. המקרה החמור הותר לפרסום הבוקר על ידי המשטרה.

המשטרה חושדת כי הצעיר הגיע ביום שישי, 21 בדצמבר, בסביבות השעה 10:00 בבוקר לבית הקשישה בתל אביב, ואנס אותה באכזריות ובאלימות במשך מספר שעות בחצר הפנימית של הבניין בו היא מתגוררת. בשלב זה לא ברור האם הייתה קיימת היכרות מוקדמת בין השניים.

"לחשוד לא נדרש כוח רב על מנת להכניע את הקשישה", אמר הבוקר ניצב משנה דוד גז, מפקד מרחב יפתח במשטרה. "אחרי המעשה, פונתה הקשישה לטיפול בבית החולים וולפסון. מדובר באירוע חריג מאוד".

בני משפחתה של הקשישה הגיעו לביתה בסמוך למקרה. כשנכנסו לבניין אף הבחינו בחשוד יוצא מהבניין - אך לא קישרו באותם הרגעים כי הוא זה עתה סיים לבצע את זממו ביקירתם. כשהגיעו לחצר הבית הבחינו בקשישה, הזעיקו את המשטרה ופינו אותה לבית החולים.

בתום חקירה מאומצת שנמשכה מספר ימים, אותר הצעיר החשוד ונעצר. הוא אינו משתף פעולה בחקירתו. "יש בידינו די ראיות על מנת להגיש נגדו כתב אישום", אמר היום נצ"מ גז.