המלצת היום: מחשב דרך חכם לרוכבים על אופניים

מחשב הדרך Edge 500 של גארמין, במחיר של 2,400 שקל, מציע מד סיבובי רגליים, מידע על הדופק וגם שריפת קלוריות, והתקן GPS המחשב את המהירות והמרחק שרוכב האופניים ביצע בזמן האימון

אפליקציות מדידת מרחקים בעת רכיבה על אופניים, פופולריות בקרב חובבי הספורט. השימוש במכשירים ייעודים למטרות אלו מתאים למתאמנים אשר הנתונים של הסמארטפון לא מספיקים להם.

עבורם מציעה גארמין את מחשב הדרך Edge 500. המכשיר מורכב באמצעות שתי גומיות ומתאם מיוחד על האופניים, בנוסף למד קדנס (מד סיבובי רגליים), המורכב על הגלגל. מלבד המחשבון, השוקל כ-57 גרם, יש גם רצועת דופק שאותה ניתן ללבוש על הגוף, בשביל לקבל נתונים הכוללים מידע על הדופק וגם שריפת קלוריות.

ה-Edge 500 גם כולל התקן GPS, המחשב את המהירות והמרחק שרוכב האופניים ביצע בזמן האימון. כמות המידע שנאספת בדגם זה עצומה והם מוצגים בצורה טובה על צג המכשיר, עם יכולת התאמה אישית של המסכים לפי העדפות של הרוכב.

את הנתונים ניתן לנתח במחשב, באמצעות חיבור המכשיר עם כבל USB ותוכנת גארמין Connect. המוצר נוח לשימוש ומצליח לספק את כל המידע הדרוש, ומייתר את הצורך לבזבז את הסוללה של הסלולרי. יחד עם זאת, המחיר - 2,400 שקל - קצת גבוה.