שמחה בוול סטריט

נראה שהשמחה הזו עוד עשויה להימשך זמן מה ושכדאי לנסות למצות ממנה כמה שאפשר ■ נראה שה-S&P500 צפוי להמשיך לעלות

תל אביב 25 סגר עוד שבוע באזור הדשדוש האופקי, בערך בין 1,170 ל-1,240. מפרנס את כותבי האוכפים ומחזק את יכולת הסבלנות של המשקיעים. הסיכויים לפריצה כלפי מעלה של האזור הזה ולפיכך להמשך מגמת העליה ארוכת הטווח תקפים.

לטווח הקצר תיבחן תמיכה ב-1,200. מהלך מעל 1,220 יחשב איתות חיובי עם סיכויים טובים לפריצת אזור ההתנגדות 1,240. אני עדיין סבור שהתמיכה ב-1,170-1,180 חזקה והיא למעשה מכתיבה את הפוטנציאל לפריצה כלפי מעלה של האזור האופקי.

בוול סטריט נמשכת השמחה במגזרים רבים. מניות הפיננסים והתעשייה שועטות קדימה, מניות הגראז' אלינו התייחסנו לאחרונה מתחילות לרוץ, כולל מניות כמו ZNGA , בנקים יפניים ועוד ועוד. נראה שהשמחה הזו עוד עשויה להימשך זמן מה ושכדאי לנסות למצות ממנה כמה שאפשר.

שלושה מצבי הזדמנות

אפשר להמשיך עם מניות כמו C. אומנם עלתה הרבה מהשפל אבל רק לאחרונה השלימה תבנית היפוך W מירידה לעליה, חצתה את ההתנגדות ב-38.7 וצפויה לעלות עוד הרבה. גולדמן זאקס המליצו לקנות אופציות CALL לפני הדו"ח. בדרך כלל אני חשדן כלפי המלצות של גולדמן אבל הגרף ממש תומך בהמלצה הזו. בתיק הקניון יש פוזיציה גדולה ל-C.

מי שרוצה ללכת על מחיר נמוך, יכול לנסות את אינטל. סקטור הטכנולוגיה סובל כרגע מחולשה אבל אני מעריך שאינטל, INTC, נמצאת לפני פריצה למעלה. שקט שלפני הסערה. יש לה תמיכה ב-20.5 דולר כך שהסיכון הטכני הנראה לעיין לא גדול. מהלך מעל 21.5 דולר יחשב סימן חיובי. הדו"חות ב-17 לינואר, לפני פקיעת האופציות לחודש זה אז יהיה מרתק.

המלצה שקראתי על מניית APOL הציפה דוגמא מצוינת נוספת למנייה מוזנחת במחסן. פעם היא הייתה 89 דולר, היום 22 דולר. ניכרים סימני התאוששות. מניית חברת הלימודים הייתה פופולארית מאוד עד שבעיות חשבונאיות צצו. לא בדקנו את הסוגיה הזו, אנחנו טור ניתוח טכני. על הגרף, יש סימנים מעניינים. קורא שרוצה לתרום בדיקת עומק מוזמן לעשות זאת בפורום ניתוח טכני במדור ניתוח טכני שבאתר גלובס. נודה על כך מראש.

וה-S&P500? נראה שצפוי להמשיך לעלות, למרות הקפיצה של הימים האחרונים. לשם כך נצפה לתמיכה ב-1,450. ב- 1,440 עוד נהיה סבלניים. מהלך מתחת יחייב בדיקה.

זיו סגל, מנכ"ל משותף וראש תחום פיננסים בחברת BePlusDo-פיתוח כלים וטכנולוגיות אימון ואסטרטג ההשקעות של קרן הגידור Green Ocean. ziv@beplusdo.co.il. אין לראות בטור המלצה לרכישה/מכירה של ניירות ערך ו/או תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם.