תנועת חד"ש מצטרפת להקמת גוש חוסם מול נתניהו

תנועת חד"ש יוצאת בקמפיין לעידוד ההצבעה בגוש השמאל בקרב הציבור היהודי והערבי: "יש בידינו אפשרות אמיתית לחסום את נתניהו...מי שלא מצביע בבחירות האלה - מצביע בפועל בעד ליברמן ובנט"

תנועת חד"ש מצטרפת למאמצים להקמת גוש חוסם מול נתניהו באמצעות קמפיין לעידוד ההצבעה בגוש השמאל בקרב הציבור היהודי והערבי. במסיבת עיתונאים שקיימה היום חד"ש בתל אביב התחייבה המפלגה לעשות מצדה את כל האפשרי כדי לחסום את חזרתו של נתניהו לשלטון.

על פי נתונים שהציג ח"כ דב חנין, בבחירות האחרונות יצאו להצביע רק 53% מבעלי זכות הבחירה בציבור הערבי. "יש בידינו אפשרות אמיתית לחסום את נתניהו, אם נדע להפיח גם במצביעים הערבים את התקווה והאמון שיהיה בידם להשפיע על מדיניות הממשלה הבאה", אמר.

ח"כ מוחמד ברכה הוסיף כי "בבחירות האחרונות 300,000 מצביעים ערבים ו-700,000 מצביעים יהודים, רובם מהמרכז ומהשמאל, נשארו בביתם ולא הצביעו. אם רק חמישית מהמצביעים האלה יגיעו לקלפי, אפשר יהיה להפיל את נתניהו".

לדבריו, "לא ניתן לחסום את שלטונו של נתניהו בלי המצביעים הערבים. המצביעים הערבים לעולם לא ייתנו ידם ליציאה למלחמה, אך לא ניתן לכונן שלום בלי תמיכתם הציבורית והאלקטוראלית".

בימים אלה פותחת חד"ש בקמפיין לעידוד ההצבעה במסגרתו יעברו פעילים מבית לבית בציבור הערבי. קמפיין מקביל יתנהל גם באזורים שונים בערים הגדולות, כדי לעודד אנשים לצאת להצביע. הפנייה היא בעיקר למצביעים צעירים, יהודים וערבים, כשהאמירה היא שמי שלא מצביע בבחירות האלה מקרב ציבור השמאל היהודי והערבי - מצביע בפועל בעד ליברמן ובנט.