המלצה לנופש חמים בחורף: אחוזת "כתמר תפרח" במושב יערה

נופש חמים ונעים בצפון באווירה חורפית נהדרת ■ אחד המקומות היותר נפלאים לחגוג בו אהבה צעירה

אחוזת כתמר יפרח היא מקום קלאסי למאוהבים בראשית דרכם, כאלה שיכולים להיבלע לתוך חופשה שבה רק הם קיימים, ולא צריכים שום אטרקציה חיצונית. זאת בשל הפרטיות והאטרקציות שבשטח רחב הידיים של כל סוויטה.

כך, למשל, ישנה בכל מתחם בריכה גדולה מאוד, פרטית כמובן, בשונה מהבריכות האישיות הקטנות שיש למשל במלון בראשית ושלא ניתן ממש לשחות בהן אלא רק לשכשך. באחוזת כתמר יפרח אפשר בקלות לחצות את הבריכה לאורך ולרוחב, ולמרות הגודל, המים מחוממים ומהבילים. וכשבחוץ קר והגשם ניתך מלמעלה, זו אווירה חורפית נהדרת. עוד במתחם ג'קוזי חיצוני שסמוך לבריכה, שולחן ביליארד, פינת ישיבה וג'קוזי פנימי בתוך החדר.

ניכר שהשקיעו במקום כדי לייצר אווירה יוקרתית, עם מיטה גדולה, טלוויזיה, פינת כורסאות ועם פינוקים במקרר, ואולם מי שיצפה לסטנדרט גבוה מאוד, כמו זה שיש נניח אצל "פנחס וגסטון", באחוזת "המקום" ואפילו ב"פטיט פרובנס", לא ימצא אותו. העיצוב מזכיר יותר צימר משודרג ורחב ידיים, ופחות מקומות שבהם כל אמבטיה נבחרה בפינצטה באיטליה וכל וילון נקנה בצרפת; זאת בעיקר נוכח הדשא הסינתטי שסביב הבריכה, הריהוט החיצוני הפשוט והספות והמטבחון שבפנים.

המחיר כולל ארוחת בוקר ישראלית משודרגת, אך לא ארוחת ערב. ביישוב עצמו אוכלוסייה שומרת מצוות, ולכן אין אף מסעדה פתוחה. המקום הקרוב ביותר הוא מסעדה לבנונית בפתח היישוב שלומי במרחק של עשר דקות נסיעה, וגם מי שירצה להזמין משלוח לא ימצא דבר באזור, אפילו לא בנהריה. לפיכך יש להצטייד מראש בפתרון לערב, או להיפרד בצער מהבריכה ולנסוע לאחת המסעדות המרוחקות יותר.

ולמרות כל זאת, יש למקום קסם מיוחד, שמקורו בשקט ובניתוק, ויש להניח שבקיץ, כשיריעות הפלסטיק שמקיפות כל סוויטה מוסרות ונגלה הנוף הגלילי הירוק, זהו אחד המקומות היותר נפלאים לחגוג בו אהבה צעירה ואינטימיות שאינן תלויה בדבר.

לילה באמצע השבוע 1,500 שקלים, בסופי שבוע 1,800 שקלים * מושב יערה, טל' 054-5425889