רדיו קול רגע מחליף את סלוצקי ודומינגז בטל ואביעד

בעלי התחנה חיים הכט החליט להחליף את הראל סלוצקי ועופר דומינגז בתוכנית הבוקר של טל ברמן ואביעד קיסוס, המשודרת בסינדיקציה מרדיו אקו 99FM

תחנת רדיו "קול רגע" תחליף את תוכנית הבוקר של "סלוצקי ודומינגז" בתוכנית הבוקר של טל ברמן ואביעד קיסוס.

מדובר בצעד משמעותי, שכן הצמד הראל סלוצקי ועופר דומינגז החלו את דרכם המקצועית ברדיו "קול רגע", התחנה של חיים הכט המשודרת בגליל ובעמקים. כיום הם משדרים ברדיו תל-אביב 102FM.

הכט החליט להחליף את סלוצקי ודומינגז בתוכנית של טל ברמן ואביעד קיסוס, המשודרת בסינדיקציה מרדיו אקו 99FM מקבוצת רדיו ללא הפסקה.

"החלטנו על שינוי וריענון", אומר הכט ל"גלובס" בתגובה. "עשינו את זה בלב כבד, כי הם בשר מבשרנו. הם שידרו 8 שנים אצלנו, וחשבנו שצריך ריענון. אני לא מסתיר שהיו חילוקי דעות מסחריים מול תחנת-האם. בינתיים חשבנו שיהיה נעים למאזינינו לפתוח את הבוקר עם צמד מוכשר אחר".

הכט מגלה כי חתם מול רדיו אקו 99FM על הסכם מסחרי אחר, אשר לדבריו מיטיב עם רדיו "קול רגע".

לדבריו, "אנחנו נמכור, והם ימכרו, ויש סוג אחר של התנהלות שאנחנו עדיין מגבשים אותה. הנקודה הסופית היא לא כסף. החלטות כאלה אתה לא לוקח רק בגלל כסף".

רדיו "קול רגע" (91.5FM ו-96FM) מתווספת לתחנת "צפון ללא הפסקה" המשדרת אף היא את תוכניתם של טל ואביעד.

מסקרי TGI מהשנים האחרונות עולה כי תוכנית הבוקר של טל ואביעד נהנית מלמעלה מ-153 אלף מאזינים מדי בוקר, והיא נחשבת לתוכנית הבוקר המובילה בישראל (יש לציין כי נתוני TGI אינם כוללים את נתוני התחנות המפוצלות).

"סלוצקי ודומינגז" תמשיך להיות משודרת ברדיו תל-אביב, ברדיו דרום וברדיו חיפה על שני פיצוליו. תוכניתם של טל ברמן ואביעד קיסוס תשודר מעתה ברדיו צפון, ברדיו "קול רגע" וברדיו אקו 99FM ממנה היא משודרת.

ברדיו אקו 99FM אישרו את הפרטים.

מרדיו תל-אביב נמסר: "אנחנו מצטערים שלא הגענו להסכמות מסחריות עם רדיו 'קול רגע', ובימים הקרובים נעדכן בתחנות החדשות הנוספות בהן תשודר התוכנית, אשר תישאר המאוזנת ביותר בישראל".