מניית היום: בשורות טובות מגרמניה מקפיצות אותה ב-17%

אינסוליין קיבלה אישור מותנה מחברת הביטוח הגרמנית ברמר (Barmer) על גובה השיפוי הביטוחי למוצר ה-InsuPad בגרמניה

אינסוליין , העוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של טכנולוגיה ומוצרים לשיפור האפקטיביות של אינסולין המוזרק לחולי סוכרת, מודיעה היום (א') כי קיבלה אישור מותנה מחברת הביטוח הגרמנית ברמר (Barmer) על גובה השיפוי הביטוחי למוצר ה-InsuPad בגרמניה.

האישור המותנה שניתן על ידי ברמר מציין מחיר של 49.9 אירו למארז של 30 אלמנטים מתכלים (1.66 אירו לאדם ליום) ומחיר של 98 אירו לערכת התחלה. על פי הודעת החברה, סכומים אלו גבוהים משמעותית מכל הערכותיה עד כה באשר לגובה השיפוי הביטוחי שאינסוליין ציפתה לקבל והם ישמשו את החברה בעת רישום המוצר בקטלוג המוצרים הרפואיים בגרמניה.

מנכ"ל החברה רון נגר ציין כי "בעקבות תוצאות הביניים הטובות של ניסוי, התחלנו במו"מ עם ברמר על גובה השיפוי הביטוחי. אולם לא הערכנו כי נקבל אישור, הגם אם מותנה, על סכום כזה. אנחנו סבורים כי סכום השיפוי יהווה סמן למחיר המוצר לא רק בגרמניה אלא גם באירופה ואולי אף בארה"ב. הוא צפוי לשפר משמעותית את הפוטנציאל העסקי הגלום בחברה והערך לבעלי המניות של החברה".

נזכיר כי אינסוליין פונה תחילה לשוק הגרמני מאחר ובגרמניה כ-8 מיליון סוכרתיים, מתוכם כ-1.2 מיליון מזריקים אינסולין לזמן ארוחות. מספר הסוכרתיים בגרמניה גדל בכ-10% בשנה. עלות הטיפול באינסולין בגרמניה היא כמיליארד אירו בשנה, ומתוך זה כ-400 מיליון אירו בשנה משולמים בגין אינסולין לזמן ארוחות.