הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה לכאורה נגד הזכיינית רשת, על קידום מסחרי בתוכנית "בוס בהסוואה" עוד לפני שזו עלתה לאוויר.
ההפרה היא על קידום של חברת ישרוטל בפרומואים לפרק הבכורה שישודר הערב (ה'), ואשר חברת המלונאות תעמוד במרכזו.
במסגרת התוכנית מנהלים בכירים מתחפשים לעובדים מן השורה ומשתלבים בהסוואה בדרג הזוטר של חברתם. ל"גלובס" נודע, כי לאור הרגישות הצפויה, ברשות השנייה הגדירו כבר בחודש שעבר תקנות ייחודיות לתוכנית בכל הקשור לתוכן שיווקי.
במכתב ששלחה בדצמבר מנכ"לית הרשות בפועל, אילת מצגר, היא קבעה, כי "חשיפת החברות שישתתפו בסדרה והעיסוק בהן, יעשו באופן מוגבל, כך שיהיה ברור כי הצגתן באה לשרת את התוכן, והיא אינה מהווה אחד מעיקרי התוכנית. שימת לבכם לחשיפת אלמנטים כגון לוגו החברות, מוצרים וסימנים אחרים המזוהים עם הארגון במהלך צילומי הסדרה".
עוד הורתה מצגר, כי "לא ניתן יהיה להזכיר את שמות החברות בקדימונים לתוכנית, ולא ניתן יהיה לשבץ תשדירי פרסומת, אייטמים, פרסים וחסויות מטעם החברות שישתתפו בסדרה במהלך התוכנית ובגבולותיה. כמו כן, לא ניתן יהיה לשדר פרק שבו משתתפת אחת מהחברות, בתקופה שבה משודר קמפיין פרסומי בטלוויזיה המקדם שירות או מוצר חדש מטעמה". על סעיף זה עברה רשת.
מצגר קבעה, כי התוכנית תהיה בפיקוח מיוחד.
ברשת לא הגיבו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.