סינמה סיטי גלילות ישופץ ב-150 מיליון שקל: 9 אולמות חדשים

המתחם נפתח ב-2002 וכעת ישופץ ויורחב ■ בין היתר האולמות הישנים ישופצו, וכל מושבי הכיסאות יוחלפו

רשת מתחמי סינמה סיטי, שבבעלות האחים לאון ומשה אדרי, יעקב כהן, קרן שמרוק ומשפחת חדידה, החלה בהליך הרחבת מתחם הסינמה סיטי בגלילות.

החברה תקים בניין נוסף מערבית לבניין הקיים, שיכלול גם הוא 3 קומות עם 9 אולמות קולנוע נוספים ואולם תיאטרון בן 1,000 מקומות ישיבה.

בנוסף, כל האולמות הישנים במתחם הקיים, שנפתח בשנת 2002, יעברו שיפוץ מאסיבי, במסגרתו יעוצבו מחדש ויוחלפו כל מושבי הכיסאות למתקדמים יותר.

הליך ההרחבה והשיפוץ של המתחם כולו מוערך על-ידי החברה ב-150 מיליון שקל.

לאון אדרי, מבעלי רשת מתחמי הסינמה סיטי, ציין כי "סינמה סיטי בגלילות הציבה סטנדרטים חדשים בתרבות הבילוי בארץ בזכות טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב יוצא דופן. הצלחנו להחזיר את הצופים אל בתי הקולנוע, ובכך סימנו את תחילת המהפכה בענף, שהיה מנומנם וסבל מאחוז מכירות כרטיסים נמוך".

אדרי הוסיף: "אני גאה על כך שהיינו הראשונים בארץ שהקמנו קונספט בידורי חדשני שלא היה כמותו. הפכנו למודל לחיקוי והשראה בארץ ובעולם. תעשיית הקולנוע בארץ פורחת, והקמת מתחמי קולנוע חדשים רק מיטיבה עם התעשייה ועם הצופים".

כזכור, בחצי השנה האחרונה רשת מתחמי סינמה סיטי דיווחה על התרחבות והקמת מתחמים חדשים בארץ. במהלך 2013 צפויים להיפתח סינמה סיטי בירושלים וסינמה סיטי G בכפר-סבא. במהלך 2014 צפויים להיפתח מתחמים נוספים בחדרה, בנתניה ובבאר-שבע.